![]() |
Du är både listig och stark som far bort och kladdar ner och slipper byta själv.
Så hade jag också gjort om jag kunnat och gjorde på den tiden jag kunde. |
Jag bytte sängkläder igår. :cool:
|
*Bumpelibump*
Nu har jag ju inte rapporterat på länge, men det börjar ju bli dags för ett byte igen. |
Intressant....du byter sängkläder var åttonde månad.
Fräscht! |
Citat:
|
:skamsen:
|
Citat:
|
Mycket sällan brukar dock sticka ut grejerna genom fönstret och vädra de lite ibland.
|
Byta sängkläder? Så här till vintern?
Löjligt. Det är ju nu kvalsterpopulationen bidrar till varmhållningen. :rolleyes: |
Citat:
|
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:02. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson