Obsklassen

Obsklassen (http://www.obsklassen.se/index.php)
-   Hus och Hem (http://www.obsklassen.se/forumdisplay.php?f=53)
-   -   Hur ofta byter ni sängkläder? (http://www.obsklassen.se/showthread.php?t=782)

Miriam 2009-02-12 21:22

Du är både listig och stark som far bort och kladdar ner och slipper byta själv.
Så hade jag också gjort om jag kunnat och gjorde på den tiden jag kunde.

Christer 2009-02-12 22:03

Jag bytte sängkläder igår. :cool:

Christer 2009-10-11 20:27

*Bumpelibump*

Nu har jag ju inte rapporterat på länge, men det börjar ju bli dags för ett byte igen.

Mröff 2009-10-11 20:44

Intressant....du byter sängkläder var åttonde månad.

Fräscht!

Christer 2009-10-11 22:03

Citat:

Ursprungligen postat av Mröff (Inlägg 48848)
Intressant....du byter sängkläder var åttonde månad.

Fräscht!

Jaaa, men jag byter i allafall i bland. Själv har du inte rapporterat ett enda sängklädesbyte i tråden. Huvvaligen. :no:

Mröff 2009-10-11 23:10

:skamsen:

Christer 2009-10-11 23:11

Citat:

Ursprungligen postat av Mröff (Inlägg 48856)
:skamsen:

:D

Framtiden 2009-10-12 12:09

Mycket sällan brukar dock sticka ut grejerna genom fönstret och vädra de lite ibland.

sås på slipsen 2009-10-12 12:48

Byta sängkläder? Så här till vintern?

Löjligt. Det är ju nu kvalsterpopulationen bidrar till varmhållningen. :rolleyes:

Fortune 2009-10-12 13:09

Citat:

Ursprungligen postat av sås på slipsen (Inlägg 48861)
Byta sängkläder? Så här till vintern?

Löjligt. Det är ju nu kvalsterpopulationen bidrar till varmhållningen. :rolleyes:

Vadå vinter? Vilken del av jorden befinner du dig på? Här har det då varit så jäkla varmt inatt så jag fick kliva upp och ställa fönstret på vid gavel för att få sova lite. Så ja, jag har bytt idag. Sängkläder alltså. :D


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:02.

Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson