Obsklassen

Obsklassen (http://www.obsklassen.se/index.php)
-   h@XX0r och teknik- och spelstofiler (http://www.obsklassen.se/forumdisplay.php?f=30)
-   -   Visst är dom läckra dom nya ultraportabla (http://www.obsklassen.se/showthread.php?t=772)

CodeMAN 2008-12-20 12:41

Citat:

Ursprungligen postat av Torsten (Inlägg 32704)
Nja snål av nödtvång som jag är tänker jag ge bort min sparsamt använda 1000H till svärdottern i julklapp.(stog mest och samlade damm så ändå) Nu med dubbelt minne och vista som OP. Men lyckas tyvärr inte att få snabbknapparna att fungera. Går det att hitta någon fungerande patch på nätet?

Ibland behövs någon mjukvara från leverantören för att snabbknappar ska fungera. På HP finns det t ex ett program som heter "Quick Buttons".

Enligt manualen finns det redan en del program installerade, bl a för att styra en del hårdvarufunktioner, så jag antar att programmet är kvar?

Här finns det en del program, men det står ju inte så mycket om vad de gör för nåt:
http://support.asus.com/download/dow...0PC%201000H/XP

Torsten 2008-12-20 12:45

Citat:

Ursprungligen postat av CodeMAN (Inlägg 32706)
Ibland behövs någon mjukvara från leverantören för att snabbknappar ska fungera. På HP finns det t ex ett program som heter "Quick Buttons".

Enligt manualen finns det redan en del program installerade, bl a för att styra en del hårdvarufunktioner, så jag antar att programmet är kvar?

Här finns det en del program, men det står ju inte så mycket om vad de gör för nåt:
http://support.asus.com/download/download.aspx?SLanguage=en-us&model=Eee%20PC%201000H/XP

OK men ändå ingen katastrof om dom fattas.


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 03:51.

Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson