Obsklassen

Obsklassen (http://www.obsklassen.se/index.php)
-   Filosofiska forumet (http://www.obsklassen.se/forumdisplay.php?f=55)
-   -   Skumrask= Min älskling? ( utspark ) /Frk (http://www.obsklassen.se/showthread.php?t=568)

skumrask 2008-09-04 11:33

Citat:

Ursprungligen postat av CodeMAN (Inlägg 16715)
Sexuell frustrerad som han är så tror jag att skumrask kommer att uppskatta vårt intresse i hans... boll, öh, ehrm... skiva.... :innocent:

Vad menar du med det?
Sexuellt frustrerad är nog det enda jag aldrig varit faktiskt, såtillvida det inte är synonymt med kåt för det har jag nog varit vid tillfälle.

Pippi kan komma och sätta sig i mitt knä så kan jag viska historian med guldskivan till henne. Dock kan det hända att hon blir högröd i ansiktet ett tag.

Jag kan lätt hämta guldskivan och ge bort den om det vore så. Men det kommer jag såklart inte göra.

pippi 2008-09-04 11:39

Citat:

Ursprungligen postat av skumrask (Inlägg 16808)
Vad menar du med det?
Sexuellt frustrerad är nog det enda jag aldrig varit faktiskt, såtillvida det inte är synonymt med kåt för det har jag nog varit vid tillfälle.

Pippi kan komma och sätta sig i mitt knä så kan jag viska historian med guldskivan till henne. Dock kan det hända att hon blir högröd i ansiktet ett tag.

Jag kan lätt hämta guldskivan och ge bort den om det vore så. Men det kommer jag såklart inte göra.

:)
Nej, klart du inte ska ge bort den. Men men men....viska i pm då????

Mröff 2008-09-04 11:49

Citat:

Ursprungligen postat av skumrask (Inlägg 16808)

Du kommer att bli förtrollad av Pippi och sno guldskivan åt henne, bara för att få massera hennes boobisar igen. :tihihi:

pippi 2008-09-04 11:53

Citat:

Ursprungligen postat av mroeff (Inlägg 16811)
Du kommer att bli förtrollad av Pippi och sno guldskivan åt henne, bara för att få massera hennes boobisar igen. :tihihi:

Ja. Jag är fin.:heart:

skumrask 2008-09-04 12:04

För övrigt är Göteborg en rätt liten stad även om den dominerar musiklivet totalt riksmässigt. Alla som varit insyltade i musiklivet på ett eller annat sätt känner varandra eller har åtminstone träffats och är bekanta. I Göteborg är det inte direkt ballt att Ebbot Lundberg typ spytt i ens soffa eller att den känner den och den. Hela den där hysterin är en typisk stockholmsgrej.

Så ja, jag är bekant med Håkan. Kompis skulle jag inte säga dock, men buksvågrar är vi! Fast det vet han nog inte om!:evillaugh:

Mröff 2008-09-04 12:06

Skummis:

Har Håkan haft mycket sex? Tror du han är bra i sängen?

En fråga som jag har, handlar om "Soundtrack...".
Varför har basisten i det banden alltid så tajta och ibland nästan genomskinliga brallor?

pippi 2008-09-04 12:06

Citat:

Ursprungligen postat av skumrask (Inlägg 16814)
För övrigt är Göteborg en rätt liten stad även om den dominerar musiklivet totalt riksmässigt. Alla som varit insyltade i musiklivet på ett eller annat sätt känner varandra eller har åtminstone träffats och är bekanta. I Göteborg är det inte direkt ballt att Ebbot Lundberg typ spytt i ens soffa eller att den känner den och den. Hela den där hysterin är en typisk stockholmsgrej.

Så ja, jag är bekant med Håkan. Kompis skulle jag inte säga dock, men buksvågrar är vi! Fast det vet han nog inte om!:evillaugh:

Jag vill oxå vara buksvåger.:tjurig:
Berätta mer om buksvågeriet.

skumrask 2008-09-04 12:23

Citat:

Ursprungligen postat av mroeff (Inlägg 16815)
Skummis:

Har Håkan haft mycket sex? Tror du han är bra i sängen?

En fråga som jag har, handlar om "Soundtrack...".
Varför har basisten i det banden alltid så tajta och ibland nästan genomskinliga brallor?

En av de bestående anekdoterna jag har i minne är när han en gång ar kom fram till mig på en efterfest och började prata om hur många tjejer han legat med på hultsfred. Fan vet varför han gjorde det, gissningsvis var han osäker av sig och tyckte sådant var koolt. Det var innan han gjorde solokarriär, och jag tyckte han var rätt sliskig av sig i största allmänhet, drog växlar på att han var med i band och såg till att påminna om det så självklart fick han många tjejer på rygg. Han ser ju inte illa ut heller så visst var han en sorts stjärna.
En summering av den perioden är nog helt enkelt att han tog tillfället i akt, det skulle nog alla killar (kanske) göra i en viss ålder och alla tjejer ville ha sex med en typ. Det sätter sig på egot, den branschen.
Nu skulle jag säga att han växt upp och lämnat sånt bakom sig. Trevlig och sympatisk men samtidigt mycket mer kalkylerad än vad folk tror. Han har sin image och han vårdar den.

Men nej, kär i den "fulaste flickan i världen" har han aldrig varit. Det är artisten i honom.

Edit: Ang SOOL tror jag helt enkelt att han tycker att det är snyggt. Jag med, på rätt person.

skumrask 2008-09-04 12:45

Citat:

Ursprungligen postat av pippi (Inlägg 16816)
Jag vill oxå vara buksvåger.:tjurig:
Berätta mer om buksvågeriet.

pippi 2008-09-04 12:46

Har ni stoppat snoppen i samma tjackpåse?:unsure:

Eller vill du bara få mig tyst?:D

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:24.

Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson