Obsklassen

Obsklassen (http://www.obsklassen.se/index.php)
-   Toastolen (http://www.obsklassen.se/forumdisplay.php?f=37)
-   -   Bajskunskap (http://www.obsklassen.se/showthread.php?t=45)

KrämigaBajsTjyven 2008-07-19 03:42

Citat:

Ursprungligen postat av mroeff (Inlägg 4889)
Det får ni också se när bilden läggs upp...:evilgrin39:

Det här ser jag verkligen fram emot.. "Beppe på Toa" låter ganska snarlikt "Max Potta", har Max inspirerat dig?
Och för er som inte vet vad Max Potta är, så handlar boken om en yngling vilken juckar en stor hund, sittandes på en potta..
http://www.barnbokhandeln.com/butik/...t/maxpotta.jpg

selma 2009-01-04 19:25

Hahahahah
Näe inte på det här forumet :D

Oki eftersom ni antagligen sitter som på nålar i spänd förväntan för att få höra min historia finner jag mig nödgad att publicera den här. Håll till godo:

Så här är det, jag var på lokal igår och låg lite halvbakis och nyvaken i sängen.
Jag kände att det bubblade lite i magen och jag tänkte "bäst att släppa lite väder".
Saken är bara den att det inte alls var luft som pockade på analöppningens uppmärksamhet utan en vattnig variant av bajs.

Så istället för en liten luftpuff i trosan så blev det alldeles varmt och blött i arslet.
Ja det ska ju vara en första gång för allt och nu har jag legat i sängen och skitit på mig.

:skamsen:

edit jag hann skriva mitt inlägg innan ditt christer och jag orkar inte flytta den

Christer 2009-01-04 19:26

:D

Christer 2009-01-04 19:28

Jag måste nog tipsa Östen om det där inlägget. Hade jag varit moderator hade jag tveklöst flyttat inlägget till en ny tråd, "Selma's greatest shits". :)

selma 2009-01-04 19:31

Ja det har ju blivit några stycken sånna inlägg under min tid här :skamsen:

Christer 2009-01-04 19:37

Citat:

Ursprungligen postat av selma (Inlägg 34211)
Ja det har ju blivit några stycken sånna inlägg under min tid här :skamsen:

Och alla är de klara exempel på lysande lyrik! Stor badrumsrealism av idag! :notworthy:

Jag ska maila till Horace på en gång.

Östen 2009-01-04 22:28

Citat:

Ursprungligen postat av selma (Inlägg 34207)
Hahahahah
Näe inte på det här forumet :D

Oki eftersom ni antagligen sitter som på nålar i spänd förväntan för att få höra min historia finner jag mig nödgad att publicera den här. Håll till godo:

Så här är det, jag var på lokal igår och låg lite halvbakis och nyvaken i sängen.
Jag kände att det bubblade lite i magen och jag tänkte "bäst att släppa lite väder".
Saken är bara den att det inte alls var luft som pockade på analöppningens uppmärksamhet utan en vattnig variant av bajs.

Så istället för en liten luftpuff i trosan så blev det alldeles varmt och blött i arslet.
Ja det ska ju vara en första gång för allt och nu har jag legat i sängen och skitit på mig.

edit jag hann skriva mitt inlägg innan ditt christer och jag orkar inte flytta den

Sånt är jobbigt, ibland när jag morgonfiser är jag rädd för att drabbas av samma sak. Och mina morgonkorvar brukar ändå vara riktigt fast och kompakta :(

Senast jag bajsade ner mig var när jag var magsjuk för snart fyra år sedan. Den gången hade jag som tur var muddförsedda mjukisbyxor på mig...

Sven Hedin 2009-01-04 22:56

:lol:

Kickan 2009-01-04 23:43

Citat:

Ursprungligen postat av selma (Inlägg 34207)
<...> Så istället för en liten luftpuff i trosan så blev det alldeles varmt och blött i arslet.

<...>

Det framgår inte om du varit iväg och sanerat dig?
Man kan tolka inlägget som att du ligger kvar i sängen med bajs i trosan, och skriver på din dator. :drool:
Och det är tufft!

selma 2009-01-05 01:17

Nja riktigt så hardcore har jag inte blivit än Kickan. Jag kan meddela att jag rullade över på mage och hasade mig ur sängen. Detta för att inte råka spilla ner lakan och gud förbjude madrassen. Som tur var för mig så var det rejäl resår i benen på trosorna så att fekalierna höll sig på plats tills jag nådde ändstationen och avsedd plats för dylika esässer. Jag spolade helt sonika ner underbyxorna i toan och sköljde av arslet med duschen.

Snipp snapp snut så var den lilla sagan slut :kaffe:

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:29.

Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson