![]() |
Citat:
Tänker han att komma till någon forumträff? :cool: |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
(men jag kommer att säga, vad var det jag sa, när du är besudlad av allehanda dritt :cool: ) |
Citat:
I know these things. Men visst, det gäller att ha en bra skydd all round (man får inte glömma en bra brandvägg) och ha liiiiiiiiite koll på vad man öppnar och tankar osv. En klant får in skit vad fan dom än kör, så är det. Det säger kanske inte så mycket men jag har tackat nej till ett jobb på Tele2's Abuse-avd en gång i tiden. |
Citat:
|
Citat:
Men eftersom det är gratis och Dagge rekommenderar (med fog för det) så tycker jag helt klart att det kan promotas för Avira. http://www.free-av.com/ Tips på bra skydd är det ingen som lider av. Nu kan du och jag bordlägga frågan och dricka lite kaffe istället. :kaffe: |
Jag höll på att skriva ett långt inlägg om varför det är svårt att jämföra antivirus-program utan att använda dem, men min webbläsare kraschade, och inlägget, naturligtvis, försvann.
Så ni får nöja er med ett kort svar: Det är väldigt svårt att jämföra antivirus-program utan att använda dem, och det finns många anledningar till det (det var dem jag höll på att beskriva). Har man inte fått virus i flera år trots suspekta aktiviteter på internet (dvs. klickat på allt möjligt som man har hittat) så kan man fortsätta använda samma program. |
Nu kommer ni flabba läppen av er för att jag frågar det här men skitsamma. Hur fan får man tillbaka den där "liten" längst upp där man ser alla andra flikar man öppnat samt där man skriver i adresserna :skamsen:
Jag råkade i min iver att skriva trycka på nåt (typ ctrl, alt eller nåt annat) och sidan liksom gjorde om sig :( |
Citat:
|
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:48. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson