![]() |
Citat:
|
Nå, så här ser han ut:
Spoiler:
Käken kan placeras lite "alternativt". Plötsligt påminner han om någon.. Spoiler:
Ytterligare en alternativ placering. Nu är han en s k "go" göttebôrgare Spoiler:
Så här uppfanns bowling en gång i tiden, det är jag säker på Spoiler:
Om jag verkligen tröttnar på honom en dag, så finns det alternativa användningsområden Spoiler:
Han är mörk, mystisk och vacker. Jag döper honom till.... Gryning:) Det första ljuset bräcker, i det som skall bliva människa. |
En oerhört praktfull skalle. Han ser sympatisk ut, och med... med solsken i blick, som på den sista bilden, så kan han ju sitta med på finare bjudningar. :)
|
Fin skalle.
Tycker han påminner lite om Lennart Bodström på den andra bilden. |
Härligt! Jag måste tillstå att jag blev rätt sugen på Gladiatorskallen på den där sidan. Vad kostade äventyret till slut med allt?
|
Jag gillade göteborgaren! :D
En fin skalle, på min ära. Hur tung är han? Hon? Känns den plastig? Hur är kvaliteten? |
Citat:
Kalaset kostade USD 289:- + SEK 767:-. :cry: Nu skall jag bestämma mig för vilken nästa skalle skall bli. :) |
Jag har till min fasa upptäckt att det finns en konkurrerande skallsajt: skulls unlimited.
Min skalle finns där också, till ungefär samma pris. |
Wow...men det verkar ju finemang. Är skallarna slut på ena stället, finns de kanske på den andra...
Har du påskpyntat skallen? |
|
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:48. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson