![]() |
Ibland så brukar det faktiskt dyka upp såna där på Blocket. Men tyvärr så är det ju väldigt långt till både Falsterbo och Håmojokk (det är där dom brukar finnas) och eftersom jag inte bara är snål utan även lat och lidandes av tidsbrist så det skall det mycket till för att det skall bli affär.
Fan vad den ryska pinupan måste frysa... Hoppas det är bra värma i Såsens bil. |
Jag har länge funderat på att skaffa mig en sån här:
Spoiler:
Vackert röd-orange, med ekerfälgar, luftkyld och... go. Jag tittade nyss på Blocket men där fanns bara en som var alldeles för modern. Jag måste nog ha en sån där! |
Kommer det bli din första Zündapp? :rolleyes:
|
Nä, det skulle nog bli den sjätte eller sjunde. :skamsen:
|
Då låter det som du vet vad du behöver...:kaffe:
|
Jag har faktiskt ägt en WV 1500 en gång. Riskerade livet många gånger på dödens väg 73 när man skulle med gotlandsfärjan under lumpen på Gotland. Och det var väl ingen bil man saknar så här i efterhand om jag ska vara ärlig
Men visst kylarvätska behövde man förståss inte bekymra sig om.:) |
Jag köpte en Zündapp nu i helgen... :dummajag:
|
Näääääääääääääääää....det trodde jag aldrig....:peka:
|
Inte jag heller, men det var en inte alltför komplett sak med en mycket mycket mycket rar prislapp. Jag kunde bara inte låta bli... Tyvärr så var den lite för gammal så mina grejor passade inte, men en Zündapp Falconette från -60 eller -61 den kan man ju bara inte låta stå. :)
http://fotos.marktplaats.com/kopen/c...vsuWn0Yg==.jpg |
Himla stilig :)
|
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:44. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson