![]() |
Sant, med en gammal hederlig diktator-från-70-talet-look kommer man inte långt som art director.
Notabelt är mustaschen, alltid denna mustasch. http://www.anarkismo.net/attachments...chet_junta.jpg Citat:
|
Jag känner en stor sorg.
Ljudboken är slut. Vad skall jag nu somna till....:( |
Idag läser jag Julakatalogen. :yes:
|
Jag klarar inte av att lyssna på ljudböcker jag tappar koncentrationen efter en stund.
Själv läser jag just nu. Theres http://image.bokus.com/images/9789100120009 http://www.bokus.com/img/rd_cover_br.gif av Sem-Sandberg, Steve Jag läste den när den kom och nu läser jag om den. Den är inte lika bra andra varvet fast det är 12 år sedan jag läste den förra gången. |
Jag blev stressad de första skivorna, för det går långsammare att lyssna. När jag vant mig var det skitskönt.
Fulladdar Ajvides senaste Människohamn...:skamsen: Vill eg inte kopiera böcker sådär, men är desperat. |
Heligt blod, helig Graal av Michal Baigent.
|
Läser inget just nu. :unsure: Har en fetehög med böcker på natt...bordet...tygs? Ja på det lilla bordet bredvid sängen men ingen av dom passar just nu. Får ta tag i det här.
|
Citat:
|
Citat:
Böcker FTW! :) |
Hmm...mitt första inlägg, fixar jag detta?
Jävligt många knappar och gula gubbar runt textrutan, ska jag trycka på alla?? :unsure: Eftersom jag är en karl med hår på kroppen(massor där "bak" i alla fall)så läser jag mest bloddrypande böcker. Men...jag beställde en bok från Bonniers som handlar om en katt som jag vill rekomendera. "Bibliotekskatten Dewey" av Vicki Myron. |
Citat:
|
Citat:
Det bloddrypande bangar jag nog |
Citat:
|
Citat:
Citat:
Vad för bloddrypnade gillar du BigBen och hej. |
Jag läser mest böcker med spänning och blod som ex Dean Koontz,Dennis Lehane,Jeffrey Deaver men också de med humor ex Janet Evanovich böcker om prisjägaren Stephanie Plum:)
|
Nu har jag lyssnat på hälften av Ajvides Människohamn.
Det börjar spöka på riktigt i den nu. Vågar inte lyssna på den längre..:scared: |
Citat:
|
De ringde mig från Stora Romanklubben idag, jag skulle få en bok helt gratis om jag lovade att vara medlem i 6 månader utan något köptvång, det tvingade jag henne att upprepa på det inspelade samtalet. :D
En gratis bok är kan ju vara trevligt, minns inte vad den hette men den skulle handla om Kenya, är säkert nåt romantiskt men det kan vara skönt att slappa med. |
Kan du känna hur ett ont väsen står bakom din rygg...
närmar sig din kropp för att leta sig in i dig.. huuuhahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :devil: |
Ähhhhh....hur får jag in ett citat?
Det var riktat till Mrööf |
Mröff menar jag :skamsen:
De går inte bra att skriva just nu |
Citat:
Du trycker på citera nere till höger i inlägget du vill citera. :) |
Ahhhh...
Jamen visst!! Ska skaffa pc glasögon:whistle: |
Inte narras med min rädsla för spöken...:mad:
Kunde inte somna på en timme sedan jag lyssnat igår kväll. Tittade efter vålnader och att någon skulle nypa mig i fötterna...:scared: Just ajvides böcker gör mig rädd som sjutton...::skamsen: |
Nu skall jag lyssna på del 17 i spökboken...:scared:
|
Hur gick det för dig... :unsure:
|
Jag har vant mig, det är bara varit två spöktonåringar på flakmoppe hittills. :puh:
|
På flakmoppe? Utanför dig?
|
Citat:
|
Aha! Det var tur det, för nu slapp jag sitta här och tota ihop nån skröna om dom där två som förolyckades 1972 och som fortfarande irrar runt planslöst på vintervägarna ungefär där du bor... Du vet, efter att den första snön har lagt sig så... jo då.:proud:
|
De lyssnar på The Smiths....:scared:
|
Det är faktiskt väldigt vanligt, mycket vanligare än vad många tycks tro, bland gastar, gengångare och demoner.
|
Citat:
|
Huga! :scared:
Här får du lite horror, eller snarare en jädrans bra horror-låt, så att du somnar gott inatt. |
Citat:
Ska nog ta och uppdatera mig lite...*host*. Citat:
Spoiler:
|
MMmmmm...mp3...men 900 mb...:hmm:
Nu läser jag Peter Englund - Stridens skönhet och sorg. Han gillar att skriva om kriiig. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
"Låt den rätte komma in" är inget du ska ha då? Hehe heh... Hmm drar ner John Ajvide Lindqvist - Hanteringen av odöda med. Lika bra, hoppas dom ÄR bra med. WTF drar ner ALLT dom har på stället med JAL. Nu är jag klar...med redigerandet. :skamsen: |
Jag läser Jpod av Douglas Coupland den är bra precis som alla hans böcker.
|
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:19. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson