![]() |
När ni säger det så...
vart har Mundebo tagit vägen. Han försvann när K-H dök upp. :detektiv: |
Jag har ringt till Kjell-Henry en gång tiden och pratat pensioner.
Det var skitjobbigt jag ville hela tiden be honom säga dra in magen britta så jag kommer förbi och fram. Eller hur det nu var. |
Citat:
|
Sist jag var på opera satt jag mitt emot fd talmannen Björn von Sydow. Han hade en kvinna som var betydligt yngre än än honom. En älskarinna antar jag...:w00t:
Ingen som kn**lat en kändis...någon? |
Kjell -Henry hade ett matlagningsprogram på UR-akademien för några år sedan där han lagade pannkakor och annan husmankost.
När jag ringde honom var han kock på att dagis i Stockholm så det är väl inte helt omöjligt att mundebo blev Kjell -Henry någon gång i början av 2000-talet. |
Men...varför pratade du pensioner med Kjell-Henry?
|
När min yngste son var liten jobbade jag i ett par år med telemarketing kvällar och helger så att han inte behövde börja på dagis så tidigt.
Jag sålde pensioner åt SPP och teleabbonemang åt Telia för det mesta. Men jag satt även på kortare projekt åt Röda Korset och IOGT bla. Jag har pratat med massor med kändisar. Sen finns det nog få människor på denna jord som gjort bort sig så ofta som jag. |
Jo, knullat...men ingen stor kändis. Dom är kända inom en mindre grupp folk. Musiker. Namedroppa är ingen vits för det är inte många som känner till dom.
Och jo, en STOR kändis med. Men nej... Fyfan. Träffat kändisar? Men det är massa år sen så det gills knappt längre. :) |
Citat:
Jag var faktiskt en kändis när jag DJ:ade, har t o m legat med tjejer som inte visste mitt namn. Jag var "....-klubbens DJ!"... Dvs. ett sexobjekt, ingenting annat. :\ |
Alla som någonsin pysslat det minsta med musik vet hur lättraggat det är då, kvinnor blir till skökor på fem sekunder.
Varför är det så? Jag kan inte tänka mig att en man skulle lägga upp sig så, kanske på sin höjd gå fram och ta i hand och säga tack för konserten och hej jag heter Mats. Fast Josefine kanske, då. Hon är rätt het. |
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:52. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson