![]() |
Citat:
|
Jooorå, är medlem. Är SJUKT less på skiten dock. Stör mig nåt makalöst på alla Drogakuten-frågor och folks stavning (brist på even). Jävla skitungar som är inne och dravlar. Stör mig minst lika mycket på ATT jag stör mig med. :mad:
Hade varit mer aktiv om jag inte ruttnat på idioterna som huserar där...dom "nya"...dom "gamla" har jag ingen bra koll på öht. Som vanligt. Jag vet iiiiiiiiiiiingenting om nånting... :skamsen: |
Ha! Jag tittade just lite på varningar och bannlysningar på FB och admin4 skriver på exakt samma sätt som en FB-mod (när han bannar). Kan det vara samma måntro? :tihihi:
|
Citat:
Vem kan h*n vara? :hmm: |
CodeMan du är väl en av dom få som fått amnesti? Hur gick det till och vem hjälpte dig att ansöka? Var det mycket trugande innan?
|
Citat:
Skrev en detaljerad och saklig förklaring på varför jag borde kunna komma tillbaka, dvs. lite personliga orsaker som att jag hade slutat med alkoholen och därmed risken att jag skulle spåra ur var minimalt. Sedan blev det tyst, i flera veckor, troligen 3-4, innan jag fick svaret om att jag hade fått amnesti. Nu var det så att det var jag själv som hade bett om att bli bannad, så jag kan tänka mig att det skulle bli svårare för någon som hade blivit bannad pga. regelbrott som trakasserier, piratkort, köp & sälj, osv. |
Jag har tre nick på FB, när jag fyllepostar mycket med en, så tar jag en paus och anväder en annan tills dumheterna glömts bort:skamsen:
|
Citat:
Hur ofta dricker du? Förresten: http://www.obsklassen.se/showthread.php?t=105 :whistle: |
[quote=CodeMAN;30109]Hahaha, det kan nog behövas, ett smurfkonto alltså, i såna sammanhang. :D
Hur ofta dricker du? Varje helg, är det fel? :skamsen: Du är väl muslim tror jag, dricker du? Hasch tror jag att jag läst att du röker, men det gör väl alla från Kurdistan :cool: |
Citat:
Gud vad du har lite koll på mig! :D Jag är född muslim, men är numera agnostiker. Dessutom är jag inte från Kurdistan, så länge man inte tycker "turk som turk".... :p |
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:59. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson