![]() |
Citat:
:lol::lol: Pics. |
Jag bytte igår. Bara så ni vet.
|
Så ofta jag får sällskap, typ
|
Förr i tiden så brukade jag byta efter att jag haft sällskap.
|
Men det gör du alltså inte nuförtiden? :D
|
Citat:
http://www.obsklassen.se/showpost.ph...6&postcount=32 |
Jag är gift sedan många år och känner alltså inte till sånt där.
|
Citat:
|
Citat:
Skulle du fråga Ulven har han inte en susning men han har ålagt mig att byta var 14:e dag, sen har han ingen aning om huruvida jag gör det eller inte. :D |
Äh jag sover nästan aldrig hemma ändå ju som sagt så jag är nog inte kvalificerad att svara i frågan:D
|
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:02. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson