Obsklassen

Obsklassen (http://www.obsklassen.se/index.php)
-   Hus och Hem (http://www.obsklassen.se/forumdisplay.php?f=53)
-   -   Hur ofta byter ni sängkläder? (http://www.obsklassen.se/showthread.php?t=782)

Mröff 2008-10-14 17:18

Citat:

Ursprungligen postat av sås på slipsen (Inlägg 24587)
Vi är jättesnuskiga och byter först när vi knullat lakanen så styva att de inte längre går att vika runt kroppen. I tvättstugan har vi en plåtknäckare för att få in skiten i tvättmaskinen. :kaffe:


:lol::lol:

Pics.

Sven Hedin 2009-02-12 14:30

Jag bytte igår. Bara så ni vet.

skumrask 2009-02-12 16:22

Så ofta jag får sällskap, typ

Sven Hedin 2009-02-12 16:28

Förr i tiden så brukade jag byta efter att jag haft sällskap.

Kickan 2009-02-12 17:05

Men det gör du alltså inte nuförtiden? :D

CodeMAN 2009-02-12 17:06

Citat:

Ursprungligen postat av Kickan (Inlägg 37465)
Men det gör du alltså inte nuförtiden? :D

Jo, han har nyligen haft sällskap: :kaffe:

http://www.obsklassen.se/showpost.ph...6&postcount=32

sås på slipsen 2009-02-12 17:29

Jag är gift sedan många år och känner alltså inte till sånt där.

Sven Hedin 2009-02-12 19:23

Citat:

Ursprungligen postat av Kickan (Inlägg 37465)
Men det gör du alltså inte nuförtiden? :D

Nej, inte sen jag skaffade ett playsheet.

Ulvena 2009-02-12 20:13

Citat:

Ursprungligen postat av sås på slipsen (Inlägg 37468)
Jag är gift sedan många år och känner alltså inte till sånt där.

Sånt där som att byta sängkläder, för det gör din fru? :unsure:

Skulle du fråga Ulven har han inte en susning men han har ålagt mig att byta var 14:e dag, sen har han ingen aning om huruvida jag gör det eller inte. :D

skumrask 2009-02-12 20:44

Äh jag sover nästan aldrig hemma ändå ju som sagt så jag är nog inte kvalificerad att svara i frågan:D


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:02.

Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson