![]() |
Citat:
Sån jävla dynga. Köpte även Carolina Gynnings bok i samma veva. Den var bättre. Tänk att två blondiner kan vara så olika va? Som du och jag svimfärdig. Jag är bra och du är ju skitdålig. |
Citat:
Kan Gynning verkligen vara så annorlunda? Vad skriver dem om, sina livshistorier? |
Citat:
Ja. |
Jag började läsa Gynnings med ledsnade.
En biografi jag kan rekommendera är Jenna Jameson (Neil Strauss) - Att älska som en porrstjärna. En sedelärande historia. Läs gärna i kombination med Traci Lords - Nattens barn |
Linda Lovelace skrev också en självbiografi Skärseld den var på många sätt intressantare än både Traci Lords och Jenna jamesons.
En väldigt otäck bok på många sätt men med en svart humor. |
Citat:
Böckerna ger en inblick i porrbranschen och även om Jenna Jameson är mer nöjd med sitt yrkesval, framskymtar ändå en trasig barndom och drogproblem. |
Långt ner i halsen (Deepthroat) hette den har jag för mig.
Jag tyckte också Jenna Jamesons bok var bra. |
Sen jag köpte min iriver har jag lyssnat på massor av böcker.
Pojke försvunnen - Anna Jansson. Bra. Jag löste inte plotten omedelbart (vilket jag normalt gör) En helt annan historia - Håkan Nesser. Rekommenderas, bra parallellhistorier. Lyckans hjul - Kajsa Ingemarsson. Söt historia Det grovmaskiga nätet - Håkan Nesser. Ok Van Veeteren Att inte fucka upp - Jens Lapidus. Trist uppföljare till Snabba cash. Just nu lyssnar jag på Den ryske vännen av Kajsa Ingemarsson också bra. I pipen finns Mons Kallentofts två böcker Vinterblod och Sommardöden. Vinterblod lyssnade jag på en snutt i början och den kändes jäkligt pretto... Ska ge den en andra chans, kanske lyckas jag då. |
Hmmm....du har väl köpt alla talböcker...:evilgrin39:
Jag läser GW Persson - Faller fritt som i en dröm ...om palmemodet. Det är alltid lika uppfriskande att läsa om den totala skithögen Bäckström med tvivelaktig människo- och kvinnosyn. Den karaktären skall tydligen vara baserad på en verklig konstapel..:D |
Citat:
GW har jag inte läst en enda bok av. Kan inte förmå mig riktigt. |
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:15. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson