Obsklassen

Obsklassen (http://www.obsklassen.se/index.php)
-   Mångfotade vänner (http://www.obsklassen.se/forumdisplay.php?f=24)
-   -   Onödiga insekter (http://www.obsklassen.se/showthread.php?t=414)

Mröff 2008-08-15 23:45

Citat:

Ursprungligen postat av Torsten (Inlägg 11998)
I mitt nästa liv vill jag bli en flatlus. Tänk att bara få en hel mus för sig själv (och sina 10000 kusiner):kaffe:

Haha...den kommer ngn sno som signatur..:D

Sätt igång och härja och bråka, kommer du säkert återfödas som en flatlus (på en penis)...:p

selma 2008-08-15 23:49

Citat:

Ursprungligen postat av Ulvena (Inlägg 11940)
.för att det var jag som satte på hunden.


Jag läste lite fort och läste bara det där :o
Som tur var läste jag om och rätt direkt efteråt :puh:

CodeMAN 2008-08-15 23:52

Citat:

Ursprungligen postat av selma (Inlägg 12007)
Jag läste lite fort och läste bara det där :o
Som tur var läste jag om och rätt direkt efteråt :puh:

Hon har ju skrivit att hon har haft det tråkigt på dagarna... :whistle:

selma 2008-08-15 23:55

Hahahahaha
Jaahaaaa, du menar sååååååå ;)


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:29.

Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson