![]() |
Citat:
|
Hur fan får man bort blod bäst ut en madrass? Hade en riktig bleeder här i veckan uppenbarligen och i kombination med en splitter ny tempurmadrass för några tusen känns det inte som en jättehet kombination.:mad:
|
Skummis, det börjar bli lite tröttsamt att höra dina historier om tjejer som ligger i din säng. För jag antar att det inte är en snubbe, som var ovan med analsex, du haft i slafen. Eller?
|
Det kanske var en sån där självskärare? :unsure:
|
Tempurmadrass? Det är ju i princip en enda stor jättebinda.
Du kan nog vrida ur den bara. Det är vanligt med "störtblödningar" i klimateriet. Bara så du vet. :) |
Nä men ser man på, tålamodet tryter alltså?:D
Vill ni prata om avföring så tänker jag prata om sånt jag gillar, dvs damer i min säng. Sånt tycker jag är jättetrevligt:) Klimateriet? Det vet jag inte vad det är, är det farligt? |
Citat:
|
Jag var lite inne på såna där hemorrojder som brister vid beröring. Upp med ett par fingrar bara och så *ploff*
|
Nja, vi hade lite litterär salong bara. Högläsning ur American Psycho, jag var Patrick Bateman.
|
Citat:
Men prova blöt upp fläckarna ordentligt med kallt vatten och häll över potatismjöl. Har du tur suger mjölet upp blodvattnet och fläcken blir mindre. Du får kanske försöka flera gånger. |
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 03:54. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson