![]() |
Nu har jag laddat in Norton från Symantec (låter som ett elakt företag som gör Terminator-robotar) som virusprogram. Kom på att jag inte hade ett sådant.
Är Norton bra eller bajs? |
|
Citat:
Har en sådan där "prov-variant" nu på Norton som går ut om 90 dagar. |
Dagge säger Avira. http://www.free-av.com/ Det kör vi här hemma. Gratis.
|
NOD32! <3 Jag kör AVG Anti-Spyware med som en extragrej. Funkar bajsbra och drar inte en massa kraft.
|
Vem skall man nu tro på?
Det går väl inte att ha tre virusprogram... :detektiv: |
Citat:
Iofs beror mycket på brandvägg med. Du ska lyssna på mig och Cody i det här fallet. :cool: Vi är proffs sörrö...hahaha. Vad har du för brandvägg btw? |
Kör också med nod32. Dessutom ärligt inhandlat. (Därför att min piratkopia inte längre kan uppdateras:skamsen:)
|
Citat:
Att du köpte den är ett GOTT betyg tycker jag. |
Citat:
Citat:
Nu kan du välja. :) |
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:48. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson