![]() |
Igår träffade jag den "vårdlösa" föraren.
Han körde i 20 km/t, till sist i mitten av två filer, för att börja svänga till vänster utan blinkers. Då gasade jag upp för att stanna på hans vänstra sida, för att upptäcka att han pratade även i mobilen samtidigt. Jag funderade ett tag att göra en sk. "envarsgripande" pga. "vårdslöshet i trafik", men bestämde mig för att läxa upp honom ordentligt genom att öppna hans dörr och sticka därifrån. :devil: |
Citat:
. . . M |
Inte en skepparkrans så långt ögat når . . .
I sanning ett åkdon för en riktigt "cool snubbe" http://www.isaab.net/images/framtid/sonett_III_t.jpg Sonett rockar mer än Corvette. . . . M |
Den här speglar klockrent min personlighet. http://sdmedia.sydsvenskan.se/archiv...ny_130878a.swf Undrar om den går att få i civil version?:cool:
|
Citat:
. . . förvånande va? /förutsägbara fröken. Själv är jag sugen på en mastodonttruck http://www.autospectator.com/cars/fi...ower-Wagon.jpg Vad är man för bilägartyp då? Hur kör en ägarinna av en Dodge ram med turbodiesel? Får själv vibrationer till en WT-Hulk Hogan-Wrestlingtyp i kvinnlig version med sönderblonderat hår, plastbröst modell kvadrupel-D och djup urringing. |
Idag träffade jag "öh, har jag parkerat på mc-parkering, men, det skiter jag väl i, höhöhöh!"-typen. Han hade parkerat över heeeela mc-parkeringen, det fanns inte plats för en enda hoj.
Jag gick, öppnade hans dörr, bad honom att inte sticka iväg någonstans så att jag skulle hinna ringa till trafikkontoret och be dem att skicka en patrull som kunde skriva en p-bot. Men neeeej, han ville inte vänta... :mad: |
Citat:
http://www.promotex.ca/articles/cawt...-15-2003-2.jpg http://www.dyna.co.za/benz/Mercedes_...up_Grey_fs.jpg |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:58. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson