![]() |
Citat:
|
Men nu finns det ju LED sen en massa år! Tänk det visste ingen 2009.
Jag älskar LED-lampor och har utökat ytterbelysningen med ett par tre stolpar, satt lite belysning i carporten och på ett uthus en bra bit bort. Såna där käcka med inbyggt skymningsrelä. :) Nackdelen är att de inte tycks funka i såna där vita kupor. Ljuset reflekteras tillbaka och så släcker sig lampan innan den förstås tänder sig efter en halv minut igen, och så där fortsätter det. Men annars så. |
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:25. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson