![]() |
Aha! :)
|
Nja nu brukar jag oftast inte handla inne på Fältöversten då dom är svindyra särskilt på Hemköp utan på ICA som ligger snett emot på andra sidan Karlaplan. SVT ligger ju också i närheten. Det är nog Sthlms kändistätaste område.:kaffe:
|
Citat:
|
SVT/SR har en personalmatsal men där kommer ingen utanför klubben in.
|
Finns även "Garnisonen" en rätt bra lunchrestaurang i närheten.
|
Det mest remarkabla inom topic är en lunch tillsammans med Jan Guillou.
Han gjorde research för en av Hamiltonböckerna och jag var i samma gebit som Hamilton. |
Citat:
(please.........:crybaby:) |
Citat:
|
Jag vet vilket gebit som avses :proud:
|
Citat:
|
Citat:
|
Aha...jag trodde att... ÅHHHH! :besvarad:
|
Jag var på besök hos svärmor i Örebro i helgen och när vi skulle åka till en sjö i närheten för att gå på söndagspromenad passerade vi Ernst Kirchsteigers bostad. Ernst själv såg jag dock inte till.
|
Citat:
|
Citat:
Stalkat honom?:) |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Örebro verkar sannerligen vara kändistätt... |
Dammsuga i skjorta OCH SLIPS! Minsann! Flott ska det vara. :D
|
Citat:
|
Har inte sett en kändis på länge nu, de åker väl inte till sina sommarställen när det är kallt och eländigt men vänta ni till i sommar då ska jag frottera mig igen med kändisar i den lokala Konsumbutiken.:D
Ni minns väl att jag stod bredvid Björn Ulveus i somras och stoppade äpplen i påsar? :unsure: |
I lördags såg jag Kevin, Alice och Robin från Idol. Räknas det? :unsure:
|
Citat:
Ja, Kevin och Alice är söta, Robin gillade jag inte, fast det skvallras om att Alice och Robin är ett par, hur såg de ut?:unsure: |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Iofs men han blev ju uttagen att tävla och han var klart bäst tycker jag, Alice var jättebra hon med men Kevin har starquality. Å andra sidan, som min dotter säger: "Det är bättre att komma 2:a för det har gått bäst för dem sen", hur hon nu vet det? :unsure: |
Citat:
|
Citat:
Jag tror att dottern fått information från kompisar men,ja, hon kan läsa.:D |
Citat:
|
Jag har supit ihop med Peter Antoine (osäker på stavningen) Han upprepade denna fras ungefär en miljon ggr samtidigt som hans blick var fäst i min generösa urringning:
"Du är en uuuunderbaaar kvinna, Selma (med Tüsk brytning) Jag har t.o.m. bildbevis :o:o |
Citat:
|
Citat:
|
wtf är ni inte ett DUGG impade av min kändis-historia? :tunga:
|
Citat:
|
Citat:
:D |
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Vem är han?:unsure: |
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:39. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson