![]() |
Cabaret går nu, på tv8 tror jag det är :)
|
Mr och mrs Smith.
Hövva vilken dålig film. |
Räknas det om man har sett en TV-serie (om än bara i två avsnitt)? Jag såg Stenhuggaren på SVT häromdagen.
Betyg: :blä: |
A Princess diary 2. :tihihi:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Jag såg "Austin Powers". Den stängde jag av efter ungefär fem minuter. Och en annan gång såg jag en film (en James Bond-parodi) som hette "Om blickar kunde döda" (det var lääänge sedan). Där somnade jag efter en kvart. :skamsen: |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Att kolla Stjärnorna på slottet är inte bra. :tunga: |
Citat:
|
IceAge3 såg jag på juldagen, mycket söt och ganska bra. :)
|
Jag har precis beställt en trevlig DVD-box från Discshop. Lite tidigt att recensera just nu, tyvärr. :)
|
Är det någon som sett den där hypade serien Mad Men?
|
Citat:
|
Nu har jag sett Brüno igen. Ett rent mästerverk! Stor humor! :notworthy:
|
Citat:
|
Såg just "Goodbye, Lenin", gammal men herregud så jävla bra, har ni inte sett den så gör det en av de bästa filmer jag sett.
|
I morse hittade jag en ganska intressant film på The Payrit Bey:
Look At The Dick On That Chick Rekommenderas starkt! :yes: |
The Illusionist. Måste se den en gång till för att se om den blir ännu bättre nu när jag förstår metagrejset med den. Bra film.
|
Harry Potter och dödsrelikerna del II (i 3D).
Detta lär vara den sista Harry Potter-filmen. Skönt för skådespelarna. Deras insats har bestått i att stå på led bredvid varandra och växelvis hålla ut armen framför sig, koncentrerat grimaserande. (sen animerar man på hela storyn med trollstavsblixtar och skjutna fiender och nedrasande gamla slott) Det har slagit mig att skådisarna sett ganska så likadana ut genom alla filmer, pubertet och vuxenblivande till trots. Kanske man använt samma scener om och om igen? |
|
|
Jag såg Kraftidioten igår. Bra skit! Som Fargo ungefär, fast på norska.
|
Jag tittade på Absolutely Anything igår. Bra skit!
|
GloryHole-Initiations.22.12.22.Ny.Ny.Lew.XXX.1080p.MP4-WRB
|
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:20. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson