![]() |
Postmannen då?
Länge sedan han ringde på två gånger här...:mad: |
Citat:
Nya tider, Postkvinnan har äntrat scenen. På tal om Post så hade vår postiljon/ner knarkat HÅRT i veckan som var. Var flera st som fick fel post och ett par fick sin post instucken i andras direktreklam. Wtf? Ja, OT jag vet so kill me. :skamsen: Jag väntade på jääääääätteviktig post i fredags och jag hoppas fan inte att det kommit bort. |
Nu varnas det för ett riktigt busväder här på ostkusten framåt kvällen. Får en tvåa på varningsskalan. Äntligen vinter igen. Som vanligt blir väl snöröjningen tagna på sängen.:D
|
Enligt prognosen skall en sjuhelsikes storm komma in från Finland. Kan bli spännande.
|
Det varnades redan i morse. Vi har haft heldagssnö. Det började med lite flingor i solsken i morse. Nu har det övergått till ymnigare snöande men det blåser inte särskilt mycket... ännu...
Idag skulle det inte snöa, däremot i morgon och en del på tisdag. Forsätter det så här har vi definitivt en vit jul! :clap: |
Nu börjar det falla lite flingor utanför mitt fönster. Men ingen blåst ännu tyvärr.
|
Det snöar ute! Inte mycket, men ändå. :yes:
|
Undrar var snögränsen går med tanke på hur det snöar här? Nu har det börjat blåsa, inte så farligt mycket bara sådär så det yr från taken.
|
Jag skulle tycka det var mysigt med lite snöoväder och blåst utanför fönstret.
Problemet är väl bara att det alltid ställer till med ett kaos i trafiken, och att de som anser att man inte MÅSTE ha vinterdäck vid halt väglag före den 1 december kommer vara ute och köra på sina sommardäck... |
Nu kollade jag några vädersajter och... på torsdag blir det plusgrader, massor, 6! och sen fortsätter det så i minst en vecka. :crybaby:
|
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:47. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson