Obsklassen

Obsklassen (http://www.obsklassen.se/index.php)
-   Övrigt (http://www.obsklassen.se/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Är du medlem på FB? (http://www.obsklassen.se/showthread.php?t=879)

Miriam 2008-11-08 17:07

Jo jag har ett konto där men jag har skrivit väldigt lite mest pga av att inläggen i Laidback och den gamla Loungen inte räknas.

Jag är väldigt sällan in på FB mest för att jag tycker det har blivit tråkigt där men är det någon kändis som gjort bort sig så loggar jag in omgående för att få veta vem det är.

Jag heter samma där som här jag orkar inte med att hålla reda på fler än ett nick.

Ulvena 2008-11-08 17:13

Ja, jag är medlem, samma nick där som här men jag loggar väldigt sällan in där nuförtiden, tycker att det blivit ett rätt tråkigt ställe.
Skvaller och vem som gjort vad är fortfarande roligt, de är väldigt snabba på att avslöja kändisar som gjort något.

CodeMAN 2008-11-08 17:14

Vem är admin3 förresten? Vågar man spekulera om det? Jag har inte haft mycket kontakt med honom/henne, förutom när jag fick amnesti i år. Då fick jag ett meddelande från admin3, som var i stil med "Du fick amnesti. :trist:"

Jag ställde någon fråga om återställning av mitt lösenord då jag inte mindes vad jag använde för "Codeman"-kontot, och fick svar i samma stil: "Jag skickar ett återställningsmail. :trist:"

Torsten 2008-11-08 17:24

Citat:

Ursprungligen postat av CodeMAN (Inlägg 28212)
Vem är admin3 förresten? Vågar man spekulera om det? Jag har inte haft mycket kontakt med honom/henne, förutom när jag fick amnesti i år. Då fick jag ett meddelande från admin3, som var i stil med "Du fick amnesti. :trist:"

Jag ställde någon fråga om återställning av mitt lösenord då jag inte mindes vad jag använde för "Codeman"-kontot, och fick svar i samma stil: "Jag skickar ett återställningsmail. :trist:"

Gissar på bussen. Han är ju en av hörnstenarna för hela FB. Eller möjligen Lady T.

CodeMAN 2008-11-08 17:26

Citat:

Ursprungligen postat av Torsten (Inlägg 28214)
Gissar på bussen. Han är ju en av hörnstenarna för hela FB. Eller möjligen Lady T.

Om det är LT så måste hon nog anstränga sig extra mycket för att hantera versaler och kommatering, för admin3s PMs var helt OK. :tihihi:

skumrask 2008-11-08 17:47

Jag har två konton. Forumet är för litet för oss bägge.

Gullan 2008-11-08 17:59

Citat:

Ursprungligen postat av Torsten (Inlägg 28214)

Rätt övertygad om att det INTE är Ruskig. Jag har funderat på Scramble? Vad tror ni om det?

Sven Hedin 2008-11-08 18:01

Tobes? Han kan hoppa mellan avdelningarna och moderera och vad jag vet så är det ingen annan som kan det.

Mröff 2008-11-08 18:07

Jag har bara en användare...forumet skulle inte klara av fler som mig...:tihihi:

CodeMAN 2008-11-08 19:02

Citat:

Ursprungligen postat av Gullan (Inlägg 28221)
Rätt övertygad om att det INTE är Ruskig. Jag har funderat på Scramble? Vad tror ni om det?

Man kan nog inte helt utesluta RB dock, iom det är många som skulle känna igen hans stil så kan det vara en anledning till att skriva utan något som helst humor.

Citat:

Ursprungligen postat av Sven Hedin (Inlägg 28223)
Tobes? Han kan hoppa mellan avdelningarna och moderera och vad jag vet så är det ingen annan som kan det.

En gång spekulerade du och jag om Tobes var ett smurfkonto där olika personer skrev varje gång. Admin3 beter sig nog likadant, dvs. helt själlös.

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:01.

Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson