Obsklassen

Obsklassen (http://www.obsklassen.se/index.php)
-   Brott och straff (http://www.obsklassen.se/forumdisplay.php?f=50)
-   -   OBSklassen och kriminaliteten (http://www.obsklassen.se/showthread.php?t=826)

Svimfärdig 2008-10-25 02:19

Citat:

Ursprungligen postat av mroeff (Inlägg 25962)
Ni kan printa ut bilden och tejpa upp den på dörren, om ni vill hålla rånare borta...:proud:

AAAAAAAAARGH! Ljuvliga lilla hundfan! Hans uppsyn knäcker mig varje gång. Sitter och ler som en kärring over here. LÄTT jag hade printat ut och tapetserat väggar med honom. Grejat lite altare och grejer du vet va? Stalka jycken. :skamsen:

VILL HA! GE MIG! (Eller i mitt nästa liv...då har jag tid och plats för hund.)

Gullan 2008-10-25 08:24

Citat:

Ursprungligen postat av mroeff (Inlägg 25959)
Toaborsten visar faktiskt ibland tänderna...

http://i37.tinypic.com/an2b1e.jpg

De där kan vara fasen så ettriga och bitiga. Men söt. Ett par stycken såna där som far lite överallt och biter än i rumpan än i handen och bjäbbskäller. Då är man nog trygg.

Påminner om mina svärföräldrars lilla Manfred som blev 17 år och förlorade alla tänder och även sin kompis Ali (dalmatiner) som gav honom matsignal så man fick handmata Manne med ris och köttfärs. (fast Manne var en annan mindre terrier)

Mröff 2008-10-25 08:47

Haha...en tandlös hund...:D

Toaborsten biter tyvärr inte karlar, däremot kan han hoppa upp i famnen på skurkarna och slicka ihjäl dem. Han har en specialitet att rulla ihop tungan och snabbt som sjutton köra in den långt in i näsan på en. Det skulle kunna vidareutvecklas...:hmm:

CodeMAN 2008-10-25 08:49

Citat:

Ursprungligen postat av mroeff (Inlägg 26010)
Toaborsten biter tyvärr inte karlar, däremot kan han hoppa upp i famnen på skurkarna och slicka ihjäl dem.

Hela Toaborsten är en stor tunga. :trist:

Sven Hedin 2008-10-25 08:50

*host host* Hör av er om ni vill tjäna en hacka...

Mröff 2008-10-25 08:58

Nu har jag satt ihop gänget med polishundar.

Toaborsten - Bild överflödig

Rolf - griffon



Hulda - JackRussel

Gullan 2008-10-25 09:04

Rolf har en rejäl amerikansk snutmustasch! :D

Mröff 2008-11-30 21:11

Igår var det ett drama här i krokarna - som jag tyvärr missade själv men grannen blev vittne till.

En mystisk man hade stolpat in på kinakrogen och dragit kniv, för att råna dem. Då tog den lilla kinesiska damen som är servitris där fram ett enormt basebollträ (alt någon sådan där asiatiskt slagsmålspinne) och började banka på mannen som skrikande sprang därifrån, med tanten springande efter sig. En riktig kruttant!

Polisen sprang tydligen omkring och letade rånaren i grannhuset...och jag märkte inget..:trist:

CodeMAN 2008-11-30 21:13

Citat:

Ursprungligen postat av Mröff (Inlägg 31157)
Polisen sprang tydligen omkring och letade rånaren i grannhuset...och jag märkte inget..:trist:

Du står tydligen inte i händelsernas centrum. Hö hö hö.... :D

Mröff 2008-11-30 21:15

Citat:

Ursprungligen postat av CodeMAN (Inlägg 31158)
Du står tydligen inte i händelsernas centrum. Hö hö hö.... :D

Nä, det var som när jag bodde på Kungsholmen och en etta i huset blåstes ut av en brand på natten. Märkte ingenting då heller, förutom när jag gick ut på balkongen på morgonen och det var brandbilar på hela gatan. De som bodde i den delen av huset evakuerades med en buss.


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:30.

Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson