![]() |
Citat:
|
Andrew Vachss - "Born bad"
och Max Hastings - "Harmagedon" båda inne på andra varvet. Dags att shåppa lite att läsa.:hiya: |
Läser Helene Tursten: "Tatuerad torso".
Själva pusslet i hennes deckargåtor verkar vara av bra kvalitet, men böckerna är så tyngda av klichéer att det är nästan skrattretande. (jag är ändå jättenöjd, för det var flera år sedan jag klarade av att läsa en bok) |
Nu måste jag fundera på vad jag skall plocka ut för bok och läsa.
En Isabel Allende till eller eller...:hmm: Kollade in Andrew Vachss....verkar vara en micket intressant filur. Skall kolla in hans böcker. |
Så här på sommaren tycker jag det är mysigt att krypa ner i soffan med SoldF - Soldaten i fält, årgång 1965. Där kan man lära sig mycket användbara saker, som att slänga sig under en regnkappa vid ett kärnvapenanfall, till exempel. :)
|
"En halv gul sol" har kommit halvvägs, den är jättebra, läs den.:)
|
Haynes reparationshandbok har jag läst mycket på sistone, mycket intressant. Sen läste jag en trave Hemmets veckotidning årgång -39-40 förra helgen, mycket spännande läsning det med...fast serierna har inte åldrats med behag
|
Just nu läser jag Little Women av Louisa May Alcott (hittade på rea). Har inte hunnit läsa så mycket då jag är inne i en "trög" period, allt tar sådan tid att läsa.
|
Jag sitter och förkovrar mig i svensk organiserad brottslighet.
Lasse Weirup & Matti Larsson - Svensk Maffia |
Linda Rosings skitbok. Vann den billigt på Tradera. Riktig kacklitteratur.
|
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:14. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson