Obsklassen

Obsklassen (http://www.obsklassen.se/index.php)
-   Toastolen (http://www.obsklassen.se/forumdisplay.php?f=37)
-   -   Matlagning, bajs och spyor (frk) (http://www.obsklassen.se/showthread.php?t=667)

Östen 2008-09-21 13:06

Citat:

Ursprungligen postat av Sven Hedin (Inlägg 20724)
Nu har det liksom stillat sig och om ett par timmar så är jag säker mitt vanliga jag igen. Men du må tro att det var en hemsk upplevelse att gå på toaletten! Det var så där så det riktigt smärtade, ungefär som om någon stod och eldade med ett stort sotigt brännarmunstycke, och nu så svider det i hela röven.

Även såna krystningar kan ha sin charm :)

Sven Hedin 2008-09-21 13:11

Oh ja! Medans jag höll på så var det ju alla tiders och det var nästan med sorg i hjärtat som jag tillslut tvingades inse att det inte fanns mer att pressa ut. Inget krystande i världen kunde hjälpa upp situationen och då så kom ju svedan... Det är ju samma fenomen som när man kliar sönder ett myggbett. :)

Östen 2008-09-21 13:56

Citat:

Ursprungligen postat av skumrask (Inlägg 20729)
Ja faktiskt, en herdestund fick jag mig faktiskt till livs, fast det är ju mer en kombinerad toa/dusch. Bakisknull är en lisa för själen. Bättre än lavemang, try it you'll like it.

Det ena behöver ju inte utesluta det andra. Det var längesen jag tog ett riktigt skönt lavemang men knullade gjorde jag i förrgår. Båda sakerna är ju trevliga på sitt sätt, svåra att jämföra dock :)

CodeMAN 2008-09-21 14:03

Jävlar, vilken kombination; matlagning och bajs.. :rolleyes:

Tur att vi skaffade ett eget delforum... :p

Ulvena 2008-09-25 19:53

Min ena son hade en del problem med det där som yngre, han kunde hålla sig i veckor men när det sen kom.
Vet inte hur många gånger jag slagit sönder meterlånga stenhårda korvar mha. kemtvättsgalgar för att kunna spola på toaletten.

Annars har jag också jobbat inom vården samt har 3 barn, bajs är rätt normalt och diskuteras faktiskt rätt flitigt här hemma. :skamsen:

Sven Hedin 2008-09-25 22:58

Jag kom att tänka på ytterligare en uppkastning som var ganska så spektakulär...

Under en spelning på ett ställe här i stan lyckades jag spy ner mig själv så till den milda grad att jag fick söka hjälp på en känd porrintitution som råkade ligga i närheten. Där inne så ljög ihop en historia om att jag hade bivit påhoppad av en okänd galning som hade kaskadspytt rakt över hela mig. Killen i kassan hjälpte mig att stoppa skjortan i en plastpåse och så fick jag se på gratis film medans min t-shirt som jag hade tvättat i ett av deras handfat fick torka lite. När jag tackade för hjälpen så bad jag honom spruta sånt där citrondoftande specialmedel på mig för luktens skull. Det var äkta sånt som dom brukade ha i runkbåsen berättade han...
:yes:

Mröff 2008-10-25 10:10

Icke att förglömma klassikern "jag går dit kuken pekar".

Citat:

Ursprungligen postat av Östen (Inlägg 26038)
En sån underbar morgon, jag har bajsat, ätit frukost och diskat. Undrar vad man ska göra för roligt resten av dagen?

Kanske käka lämplig mat för att få en fin bajs-helg?

Östen 2008-10-25 10:13

Den står fortfarande, min maka skyllde på mens så det blev inget knulla innan hon gick till jobbet.

Östen 2008-10-25 10:18

Citat:

Ursprungligen postat av mroeff (Inlägg 26039)
Icke att förglömma klassikern "jag går dit kuken pekar".

Kanske käka lämplig mat för att få en fin bajs-helg?

Ibland kan jag känna att det fokuseras för mycket på bajs här. Tänk om det skulle gå långt att man tröttnar och helt enkelt inte tycker att det är roligt med bajs längre? Hemska tanke!

CodeMAN 2008-10-25 10:19

Jag ska morgonbajsa strax. :)

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:03.

Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson