![]() |
Citat:
:proud: |
Fel fel fel! Mitt rynkeband är väldigt fast och tajt, jag har bara provat analt en gång...med ett stearinljus insmort i olivolja. Tampong har jag inte testat men nog har jag fantiserat om det :)
|
Fahahaha!
Mysigt. Stringtrosor och rövhål, analsex och "skidmarks". Jag hatar stringtrosor, mest för att de vägrar hålla inne röven (och busken:kaffe:) och har en tendens att se äckliga ut om de hamnar högre upp än byxorna när man rör på sig. |
Härligt när man skymtar lite buske i troskanten :)
|
Östen jag har kommit på att du ljuger....... Antingen så ljuger du om det bruna i kallingarna eller så ljuger du om rynktråden..... Jag vet inte riktigt varför men kanske vill du verka lite mer intressant... Hmm detta kräver lite mer fältstudier och undersökningar....återkommer
:detektiv: |
Menar du att jag skulle ljuga :(
Det skulle jag aldrig göra, min lågstadiefröken lärde mig att sanning varar längst...i så fall kanske mitt rynkeband är lite slappt iallfall...mina kalsonger är åtminstone ofta brunrandiga. |
Östen...du får vänta ett tag innan du börjar använda stringtrosa.
Innan dess måste du lära dig att tvätta rumpan i en bidé, så det inte blir alldelens för osmakligt. |
Jag har ingen bide men jag brukar skjölja med duschslangen ibland. Tycker att det är lite läskigt, har fått vatten upp i tarmen några gånger...det är nästan som ett minilavemang.
Hur brukar ni andra obsklassare rengöra den bruna grottan? |
Citat:
|
Citat:
|
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:26. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson