![]() |
.....fast frågan var förstås om man gjort det någon gång.
Det kan man väl säga. En gång för länge sedan, efter en karateträning var det duschdags. I lokalerna vi höll till fanns bara två duschar. Jag och en gammal polare som också tränat körde lite längre och var sist in. Väl inne i duschen blev jag jävligt pissnödig. Självklart skulle tillfället utnyttjas,tänkte jag elakt. Jag fattade tag om förhuden, knep till och lät kisset rinna. Ballen fylldes upp som en ballong! När det blev svårt och hålla kvar och faktiskt gjorde ont svingade jag det urinstinna organet i riktning mot polarn och släppte taget. Effekten blev magnifik. Det stänkte åt alla håll, men mest på polarn. En veritabel urinbomb. Fantastiskt roligt. :D Inte lika kul när han hämnades dock. :( |
Nu tycker jag den här tråden blev lite för mycket för mig, redan när den började handla om bajsandet i duschen.
Men..nu när Såsen brakar på med en explosions-historia blir jag lite avundsjuk på alla practical jokes killar kan använda sin snopp till. Kan inte tjejer göra så på ngt skojigt sätt? Jag kommer inte på något själv idag..:trist: |
Citat:
|
:crybaby::crybaby::crybaby:
Här passerades min bajsgräns, dvs bajsa i duschen. Visste att min gräns fanns någonstans och nu är den nådd. *bröööööööööööööööööööööl* Inget mer bajs för mig. |
|
Citat:
Det var din förtjänst.. Jaja...får väl börja skriva mer om variga finnar/öronvax etc istället. :trist: |
Öronvax? Tjaa, man ska inte mixtra med öronvax. En gång petade jag lite för mycket med en öronpinne, som gjorde att en bit öronvax lossnade utan att ramla ut.
Jag gick omkring med en bit lös öronvax i ett par dagar innan jag kom på att använda pincetten... :skamsen: |
OT!..No öronvax i denna tråd./Fröken.
|
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:52. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson