![]() |
Jag är helt med Såsen här (enbart pga vårt flygplansintresse).
Det är en hypotetisk fråga. Vad som rör sig i hjärnan filosofiskt har inget med realiteten att göra. En del rusar omkring som yra höns, och vips är alla i familjen döda. Tror det är få som låter sig grillas levande om de väl är övertänt och de kommit ut, även om hjärnan säger "spring tillbaka". Att folk överlever, barn eller partner, är en slump och beror på händelseförloppet. Naturligtvis skulle det väl också vara till hjälp att ha tränat "katastrofscenarion" många gånger....som t.ex. piloter gör. Men hur många medelsvenssons gör det. Inte ens en brandman går väl in i ett hus som är helt övertänt där luften brinner? Eller? |
Realistsvin! Det är vad ni är! :cool:
|
Citat:
Såsen har flugit, jag har tittat på flygplan. Alla som gillar flygplan är proffs. Enkel filosofisk logik. |
:whistle:
|
Citat:
|
Citat:
|
Nu har jag ingen partner och Lill-Evert är 17 år, men även om han vore 30 så har jag svårt att tänka mig att någon skulle betyda så mycket för mig som Lill-Evert. Men jag hoppas givetvis slippa välja och att jag aldrig hamnar i en sådan situation.
|
Citat:
|
Det finns inget att diskutera jag tror att man av ren instinkt väljer sina barn utan att fundera.
|
Min flammas barn vill träffa mig men inte flamman. Vad gör jag? Schysst tjej. schysst barn. Men lite för laddat just nu. Men ungen skall väl inte behöva lida för det?
Är det okej att vi träffas och gör något utan moderns vetskap och godkännande? |
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:22. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson