![]() |
MEN...vad har FLATLUSEN för mening. Eller är den onödig?
|
Citat:
|
Kanske var den ursprungligen tänkt att få folk att hålla sig i skinnet och inte jumpa omkring hur som helst?
|
Citat:
Så man kan säga att flatlusen är Guds redskap för att människor inte skall knulla runt för mycket? |
Citat:
|
Tvestjärtar -vad gör de för nytta? De ser superäckliga ut och fullkomligen invaderar under sommartid. "Tvestjärtar finns i hela landet utom i Norrland." enligt internet. Parkalompolo, here I come.
Edit: Obs, jag menar insekten, detta är inget försök till bögskämt. |
Citat:
Hur märker man att man har dem, och går folk omkring med flatlus utan att märka det? |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:29. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson