Obsklassen

Obsklassen (http://www.obsklassen.se/index.php)
-   Toastolen (http://www.obsklassen.se/forumdisplay.php?f=37)
-   -   Vem vill du bajsa på idag? (http://www.obsklassen.se/showthread.php?t=249)

Gullan 2008-10-25 10:18

What! Lyder du hans order? Har han bössa med sig också? Klart toaborsten ska gå med löplina så att han kan springa fram och hälsa. :yes:

Reta gallfeber på iddisen!

Mröff 2008-10-25 10:19

Citat:

Ursprungligen postat av Gullan (Inlägg 26047)
What! Lyder du hans order? Har han bössa med sig också? Klart toaborsten ska gå med löplina så att han kan springa fram och hälsa. :yes:

Reta gallfeber på iddisen!

Jag vill inte ens se karln, han gör mig illamående.
Kanske skulle vråla det till honom.

Jaktspaniel = fågeljakt = mesjägare...:peka:

CodeMAN 2008-10-25 10:20

Låt toaborsten hoppa på och slicka honom, han skulle undvika dig i framtiden. :D

Gullan 2008-10-25 10:22

Citat:

Ursprungligen postat av mroeff (Inlägg 26050)
Jag vill inte ens se karln, han gör mig illamående.
Kanske skulle vråla det till honom.

Jaktspaniel = fågeljakt = mesjägare...:peka:

Jo, gör som Cody säger och sen säger du "Visstja, Toaborsten har misstänkt noskvalster men din hund klarar sig säkert. :yes:" Sen tror jag inte att du behöver bekymra dig över den gubben. Han lär hålla sig undan.

Mröff 2008-10-25 10:23

Citat:

Ursprungligen postat av CodeMAN (Inlägg 26051)
Låt toaborsten hoppa på och slicka honom, han skulle undvika dig i framtiden. :D

Haha.

Jag funderar på om du kunde sätta honom på plats, Cody. :hmm:

Hur skulle du göra?

Gullan 2008-10-25 10:24

Mröffan, jag har min egen hushuligan som har en stor hund. Kanske skulle jag låna ut honom till dig? :cool:

CodeMAN 2008-10-25 10:25

Citat:

Ursprungligen postat av mroeff (Inlägg 26056)
Hur skulle du göra?

Jag skulle leka tokskalle, dvs. mumla meningslösa saker och prata med allt och alla som jag går förbi.

Man tror att tuffisarna inte skulle bry sig, eller tuffa på tillbaka, men det stämmer inte. :cool:

Mröff 2008-10-25 10:26

Citat:

Ursprungligen postat av CodeMAN (Inlägg 26059)
Jag skulle leka tokskalle, dvs. mumla meningslösa saker och prata med allt och alla som jag går förbi.

Man tror att tuffisarna inte skulle bry sig, eller tuffa på tillbaka, men det stämmer inte. :cool:

Kombinerat med lite bögiga framstötar kanske...:evilgrin39:

Eftersom jag har lite svårt att bli arg, eller har lång stubin, så känner jag mig stolt över min diss idag..:proud:

CodeMAN 2008-10-25 10:29

Citat:

Ursprungligen postat av mroeff (Inlägg 26062)
Eftersom jag har lite svårt att bli arg, eller har lång stubin, så känner jag mig stolt över min diss idag..:proud:

Ja, han lärde sig säkert sin läxa när du dissade honom från 200 meters avstånd... :rolleyes:

Mröff 2008-10-25 10:30

Citat:

Ursprungligen postat av CodeMAN (Inlägg 26065)
Ja, han lärde sig säkert sin läxa när du dissade honom från 200 meters avstånd... :rolleyes:

Jag utgår ju från att alla mår skitdåligt om en sådan fantastisk person som jag inte kommer fram till dem...:kaffe:

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:29.

Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson