Obsklassen

Obsklassen (http://www.obsklassen.se/index.php)
-   h@XX0r och teknik- och spelstofiler (http://www.obsklassen.se/forumdisplay.php?f=30)
-   -   Frågor om antivirus [/mod] (http://www.obsklassen.se/showthread.php?t=214)

elbastardo 2008-07-18 13:16

haha Mroeff :D

"-..join us... join us... join us..."
"-we are Borg. U will be assimilated. Resistance is Futile.."


*själv har jag 2 MACar som bokstöd

Mröff 2008-07-18 14:15

*smackar till elbastardo med en adapter*:rant:

Macen skall lagas...försäkringsbolaget skall skicka en blankett.

sås på slipsen 2008-07-18 14:48

Pja, en MacBook Air hade ju inte suttit fel i soffan.
För mig spelar inte operativet någon roll, bara det funkar..

Mröff 2008-07-19 09:47

Nu börjas det igen.
Burken har inget program för att lyssna på /listen.pls - filer.
Det går säkert inte att spela minsta lilla .mp3-trudelutt heller
:rant:

Vad skall man ladda hem, skall se om itunes finns för PC...

CodeMAN 2008-07-19 09:49

Citat:

Ursprungligen postat av mroeff (Inlägg 5294)
Vad skall man ladda hem, skall se om itunes finns för PC...

Itunes på pece? Man måste vara galen, eller Mac-användare (saksamma), för att köra Itunes på pece.

Annars gillar vi (vettiga människor) Winamp, typ. Harru ljud på pecen öht?

http://www.winamp.com/player

Mröff 2008-07-19 09:55

Johodå...ljud har jag...tom USB-lurarna funkar på cp:t.
Men ärligt...itunes finns för PC...varför winamp istället för den?
Är det bara sentimental tradition för det var the beginning of .mp3.

Däremot är mjölken till kaffet slut...bläää.

elbastardo 2008-07-19 11:24

Citat:

Ursprungligen postat av mroeff (Inlägg 5296)
Johodå...ljud har jag...tom USB-lurarna funkar på cp:t.
Men ärligt...itunes finns för PC...varför winamp istället för den?
Är det bara sentimental tradition för det var the beginning of .mp3.

Däremot är mjölken till kaffet slut...bläää.

iTunes är främst designat för MAC OS. iTunes brukar dessutom fucka till filerna.

WinAmp - är relativt enkelt och har stöd för det mesta (shoutcast tex)
Foobar2000 - om du vill ha topp-ljudkvalitét och slippa en massa trams.
Sreamer - om du vill ha världens bästa radiolyssningsprogram (massa härliga presets och inspelningsstöd).

Mröff 2008-07-19 12:13

Jag laddar ner den där foobar tottusend... den hade bäst namn.

Edit: Ehum...eller kanske inte...eftersom den inte går att få in raddion på.

Mröff 2008-07-20 17:50

Kör man scandisk och defrag på PC nuförtiden?

Torsten 2008-07-20 18:10

Citat:

Ursprungligen postat av mroeff (Inlägg 5700)
Kör man scandisk och defrag på PC nuförtiden?

Har för mig att vista sköter det automatiskt.


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:47.

Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson