![]() |
haha Mroeff :D
"-..join us... join us... join us..." "-we are Borg. U will be assimilated. Resistance is Futile.." *själv har jag 2 MACar som bokstöd |
*smackar till elbastardo med en adapter*:rant:
Macen skall lagas...försäkringsbolaget skall skicka en blankett. |
Pja, en MacBook Air hade ju inte suttit fel i soffan.
För mig spelar inte operativet någon roll, bara det funkar.. |
Nu börjas det igen.
Burken har inget program för att lyssna på /listen.pls - filer. Det går säkert inte att spela minsta lilla .mp3-trudelutt heller :rant: Vad skall man ladda hem, skall se om itunes finns för PC... |
Citat:
Annars gillar vi (vettiga människor) Winamp, typ. Harru ljud på pecen öht? http://www.winamp.com/player |
Johodå...ljud har jag...tom USB-lurarna funkar på cp:t.
Men ärligt...itunes finns för PC...varför winamp istället för den? Är det bara sentimental tradition för det var the beginning of .mp3. Däremot är mjölken till kaffet slut...bläää. |
Citat:
WinAmp - är relativt enkelt och har stöd för det mesta (shoutcast tex) Foobar2000 - om du vill ha topp-ljudkvalitét och slippa en massa trams. Sreamer - om du vill ha världens bästa radiolyssningsprogram (massa härliga presets och inspelningsstöd). |
Jag laddar ner den där foobar tottusend... den hade bäst namn.
Edit: Ehum...eller kanske inte...eftersom den inte går att få in raddion på. |
Kör man scandisk och defrag på PC nuförtiden?
|
Citat:
|
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:47. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson