![]() |
Då gissar jag att nummer 10 är Fidel Castro.
|
Citat:
Citat:
1: Tony Blair (Miriam). 2: 3: 4: Barack Obama (Pomperipossa). 5: George W Bush (Pomperipossa). 6: 7: Jacques Chirac (Miriam). 8: Vladimir Putin (Kickan). 9: Nelson Mandela (Pomperipossa). 10: Fidel Castro (Ulvena). 11: Mahatma Ghandi (Pomperipossa). 12: Nicolas Sarkozy (Kickan). 13: Ronald Reagan (Miriam). 14: Adolf Hitler (Kickan). 1. Pomperipossa: 4 rätt. 2. Kickan: 3 rätt. 3. Miriam: 3 rätt. 4. Ulvena: 1 rätt. |
Nummer 6 är nog Saddam Hussein.
|
Citat:
Angående nr 2: Munnen såg nog likadan ut när han var äldre. Angående nr 3: Han har skägg nu. |
Kan nummer 2 vara Arafat?
|
Citat:
|
Nä gud, vem är nr 2? Skägg? *googlar vilt* Raoul Castro?
|
Osama Bin Laden det måste vara han kolla ögonen.
|
1: Tony Blair (Miriam).
2: Yassir Arafat (Miriam). 3: 4: Barack Obama (Pomperipossa). 5: George W Bush (Pomperipossa). 6: Saddam Hussein (Miriam). 7: Jacques Chirac (Miriam). 8: Vladimir Putin (Kickan). 9: Nelson Mandela (Pomperipossa). 10: Fidel Castro (Ulvena). 11: Mahatma Ghandi (Pomperipossa). 12: Nicolas Sarkozy (Kickan). 13: Ronald Reagan (Miriam). 14: Adolf Hitler (Kickan). 1. Miriam: 5 rätt. 2. Pomperipossa: 4 rätt. 3. Kickan: 3 rätt. 4. Ulvena: 1 rätt. |
Tja, nu kan jag ju inte vinna även om jag tar 3:an så jag skiter i att chansa. :kaffe:
|
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:57. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson