Obsklassen

Obsklassen (http://www.obsklassen.se/index.php)
-   Foliehatten (http://www.obsklassen.se/forumdisplay.php?f=21)
-   -   Personkemi vs vackra människor (http://www.obsklassen.se/showthread.php?t=1243)

Kickan 2009-04-13 11:29

Jag tror att parterna i paret i allmänhet tycker både att de själva är skitsnygga, och att partnern är det. Samt att de två är ganska lika, på en utseendemässig nivå.

Tur att smaken är olika...

Evert 2009-04-13 12:26

Citat:

Ursprungligen postat av Fortune (Inlägg 42427)
Men det där med att skydda familjen då? Honom sparkar väl vem som helst undan. :kaffe:

Jag tror det krävdes ett flertal vakter samt handfängsel för att lugna ner Beltran när han skulle flyttas från häktet i Göteborg :unsure:

Fortune 2009-04-13 16:56

Citat:

Ursprungligen postat av Evert (Inlägg 42433)
Jag tror det krävdes ett flertal vakter samt handfängsel för att lugna ner Beltran när han skulle flyttas från häktet i Göteborg :unsure:

Det var väl mest för att poliserna inte får göra det dom helst skulle vilja göra.

Ulvena 2009-04-13 17:34

V kanske kan komma överrens om att fula, korkade och fattiga är ointressanta? :unsure:

:D

Fortune 2009-04-13 17:51

Citat:

Ursprungligen postat av Ulvena (Inlägg 42439)
V kanske kan komma överrens om att fula, korkade och fattiga är ointressanta? :unsure:

:D

Det är tre av anledningarna till att jag är singel. ;)

Evert 2009-04-13 17:57

Citat:

Ursprungligen postat av Fortune (Inlägg 42441)

Men att vara en dokusåpakändis är attraktivt. Kan du inte söka till någon dokusåpa?

Vad sägs om BB-Fortune eller Robinson-Fortune? :unsure:

Ulvena 2009-04-13 18:03

Citat:

Ursprungligen postat av Fortune (Inlägg 42441)

Jag förstår hur du tänker nu, synd att man inte insåg det tidigare i sitt liv, fast min man är (måste jag väl erkänna) inget av de där tre, han är bara jävligt dum i huvudet och egoistisk alltför ofta, vilket man inte kunde förutse som kär 20+-nånting. :unsure:

Fortune 2009-04-13 18:08

Citat:

Ursprungligen postat av Evert (Inlägg 42443)
Men att vara en dokusåpakändis är attraktivt. Kan du inte söka till någon dokusåpa?

Vad sägs om BB-Fortune eller Robinson-Fortune? :unsure:

Robinson är inget för mig och jag har ju lite a cellskräck så BB är nog inte heller nåt. Kanske borde ha provat till Idol förra helgen ändå. :rolleyes:

Fortune 2009-04-13 18:09

Citat:

Ursprungligen postat av Ulvena (Inlägg 42444)
Jag förstår hur du tänker nu, synd att man inte insåg det tidigare i sitt liv, fast min man är (måste jag väl erkänna) inget av de där tre, han är bara jävligt dum i huvudet och egoistisk alltför ofta, vilket man inte kunde förutse som kär 20+-nånting. :unsure:

Jag tror att du missförstod mig där, jag menar att jag är allt det där. Alltså vill ingen ha mig.

Ulvena 2009-04-13 18:12

Citat:

Ursprungligen postat av Fortune (Inlägg 42449)
Jag tror att du missförstod mig där, jag menar att jag är allt det där. Alltså vill ingen ha mig.

Jaha! :skamsen:

Fattade inte det, för inte är du ful i allafall, de andra två sakerna vet jag inget om.

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:03.

Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson