![]() |
ska dä vara nät där?
|
Citat:
|
Citat:
|
Nätet är inte uppe än för jag har stött på problem. Det kommer bli ett glapp mellan nätet och räcket och där är det hål. Så måste fixa nåt sånt där grönt nät och sätta igen det med.
Såååå Evert...:whistle: Vill bara påpeka att angående glappet så kunde jag inte sätta upp reglarna på nåt annat sätt så detta var oundvikligt men det visste jag inte innan jag satte upp dom. Så det är inget fel på mig som byggmäster utan på huset jag bor i. :pippi: |
Nu har jag fått åka buss till stormarknaden för att köpa hönsnät för dom hade inget sånt grönt nät jag ville ha :pippi:
Jag har även täckt för hålen nu och tänker nu ge mig ut igen för att försöka sätta upp nätet. I mitt hem behövs det fan ingen karljävel. Pippi kan själv. |
Oki nu är jag halvvägs. Stötte på problem igen.
Nätet är lite för stort så vet inte hur hårt jag vågar fästa det för att det inte ska bli för kort sen när jag ska dra ner det. Svetten lackar, jag är skiten, jag tar rast. |
Nu är det bara finjusteringar kvar och Jazzgossen kan gå ut...(på byggarbetsplatsen) för nu orkar jag inte städa upp efter mig. :pippi:
Jag är värd guldmedalj, kärlek och vördnad. http://img19.imageshack.us/img19/6859/inntadbalkong.jpg |
Kärlek och vördnad tro jag att du får av Jazzgossen. Guldmedalj däremot blir nog svårt för honom att ordna. Den får Evert fixa. :yes:
|
WOOOOOOOOOOOOOOOW...
nu får evert hångla mot nätet... Hur är det med Jazzgossen förresten? |
Jazzgossen ligger på balkonggolvet. Han har inte tittat ut genom nätet än.
Det blev inget snyggt mästerverk men jag har gjort det själv och jag är stolt. Och det är inte ofta jag är det när det gäller mig själv. Pippi kan själv.:) |
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:55. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson