Obsklassen

Obsklassen (http://www.obsklassen.se/index.php)
-   Hus och Hem (http://www.obsklassen.se/forumdisplay.php?f=53)
-   -   Kranier (http://www.obsklassen.se/showthread.php?t=1207)

Kickan 2009-03-23 13:52

Citat:

Ursprungligen postat av Sven Hedin (Inlägg 41337)
Om det där funkar bra och skallen anländer som den det var tänkt så får du instruera mig så att jag också kan skaffa mig en. :)

Du kan få prova min innan du beställer, så du kan försäkra dig om att den passar för dina... syften.

Citat:

Ursprungligen postat av Mröff (Inlägg 41339)
Är det inte lite av kannibalistiskt trofésamlande över erkranie-lovers...:scared:

Absolut inte :pippi:

Citat:

Ursprungligen postat av tokyo (Inlägg 41338)
Du köpte inte ett ställ till (35 USD)? Jag tror det kan vara värt för att inte slita på färgen på undersidan av skallen.

I vilket fall som helst ser det ut som ett utmärkt val. :yes:

Jag var så ivrig att beställa att jag inte ens noterade kringprodukterna.
Men nästa gång köper jag stället, t-shirten, ja hela paketet.

Sven Hedin 2009-03-23 14:04

Citat:

Ursprungligen postat av Kickan (Inlägg 41342)
Du kan få prova min innan du beställer, så du kan försäkra dig om att den passar för dina... syften.

Schysst! :)

En gång så fick jag låna skelettet "Robert" av en kille som hade köpt hem honom från en tysk nät-firma. Det var tur att jag kunde göra det för han höll inte alls måttet... när vi packade upp honom ur träullen.

Kickan 2009-03-25 10:38

Nu är den på väg...
den lämnade flygplatsen i Los Angeles igår :banana:

Kickan 2009-03-27 16:37

Var är min skalle? :crybaby:

Den sågs senast lämna Los Angeles i tisdags em, med flyg. Den måste ju ha varit framme i Europa i flera dagar nu. På USPS trackingtjänst finns ingen uppdatering sedan den var i USA. Märkligt.

Tänk om nån stulit den?

Sven Hedin 2009-03-27 17:07

Kan den ha blivit stoppad i tullen? Jag vet inte hur det funkar men kanske har dom kört försändelsen igenom en sån där röntgenapparat, sett att det är åtminstone konturerna av en skalle, och ni så är.... tja, vilka kan det vara? Världsarvskonventionens avdelning för blöta jobb på väg hem till dig. :unsure:

Kickan 2009-03-30 10:11

Så här säger USPS tracking-tjänst om mitt paket :unsure:
Citat:

Label/Receipt Number: <xxxxxxxxxxxxxxx>
Status: Attempted Delivery Abroad

We attempted to deliver your item in SWEDEN at 6:41 AM on March 30, 2009
Vaddå "attempted"? Ringde de på min dörr tjugo i sju utan att någon öppnade? Nänä, jag var hemma, det skedde inget attempt.

CodeMAN 2009-03-30 10:29

Citat:

Ursprungligen postat av Kickan (Inlägg 41788)
Så här säger USPS tracking-tjänst om mitt paket :unsure:

Vaddå "attempted"? Ringde de på min dörr tjugo i sju utan att någon öppnade? Nänä, jag var hemma, det skedde inget attempt.

Har du dörrkod? Eller något annat hinder som har lett till att de inte kunde nå dig?

Har de inte ditt mobilnummer så skickar dem ett pappersmeddelande, som kommer dagen efter.

Kickan 2009-03-30 10:36

Nä har ingen dörrkod, men kom på att ringklockan inte fungerar, folk brukar knacka. Jag kanske inte vaknade av knackningen.

Men vad bra, då är skallen säkert på ingång.

Svimfärdig 2009-03-30 12:22

*gnuggar händer*

Sven Hedin 2009-03-30 13:19

Händer?

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:47.

Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson