Obsklassen

Obsklassen (http://www.obsklassen.se/index.php)
-   Fråga oraklet (http://www.obsklassen.se/forumdisplay.php?f=57)
-   -   När kommer de? (http://www.obsklassen.se/showthread.php?t=1205)

Christer 2009-12-15 14:51

Citat:

Ursprungligen postat av Gullan (Inlägg 50042)
Näe... inte än. Fast snart är det nog dags att sätta ut landningsbanan igen. Dagge har pimpat den lite så en del lampor lyser med blått ljus, andra med rött. :rolleyes:

En bild, kanske? :unsure:

Gullan 2011-07-28 23:34

Citat:

Ursprungligen postat av Christer (Inlägg 50161)
En bild, kanske? :unsure:

Vi gjorde en stor garagerensning och då rök landningsbanan.

Skumberg 2011-08-05 17:23

Citat:

Ursprungligen postat av Gullan (Inlägg 51670)
Vi gjorde en stor garagerensning och då rök landningsbanan.

Är väl lika bra att lägga ytterligare ett lager folie på hatten då, nu lär dom ju dra väster ut.

Gullan 2011-08-06 07:39

Citat:

Ursprungligen postat av Skumberg (Inlägg 51698)
Är väl lika bra att lägga ytterligare ett lager folie på hatten då, nu lär dom ju dra väster ut.

Varför då? *korkad?*

Skumberg 2011-08-06 11:00

Citat:

Ursprungligen postat av Gullan (Inlägg 51712)
Varför då? *korkad?*

Jo, om du dragit in landningsbana på ostsidan får dom väl söka nya sig till nya trakter.

Gullan 2011-08-06 23:11

Citat:

Ursprungligen postat av Skumberg (Inlägg 51713)
Jo, om du dragit in landningsbana på ostsidan får dom väl söka nya sig till nya trakter.

Aha, du tänkte så. Ja, varför inte skicka över utomjordingarna till Göteborg?

pippi 2011-08-07 01:14

:veryhappy:
Skicka hit dom bara.


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:24.

Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson