Obsklassen

Obsklassen (http://www.obsklassen.se/index.php)
-   Farbror Barbro och Sofi Fahrman (http://www.obsklassen.se/forumdisplay.php?f=31)
-   -   Senaste modet är haremsbyxan (http://www.obsklassen.se/showthread.php?t=1204)

sås på slipsen 2009-03-22 22:46

H-byxor är väl jättefult så länge bäraren står still, men när vederbörande går runt i dem börjar det roliga.
Grenen får ett eget liv, och det ser precis ut som en magnifik bajskorv har lagt sig där och far fram och tillbaka.

Det kan vara det i särklass fulaste plagget hittills i historien.

Mröff 2009-03-22 22:49

De måste dock vara bra för de nedre regionerna. Luftigt och bra. Ingen svamp och andra eländigheter.

Kickan 2009-03-22 22:54

Citat:

Ursprungligen postat av sås på slipsen (Inlägg 41313)
när vederbörande går runt i dem börjar det roliga.
Grenen får ett eget liv, och det ser precis ut som en magnifik bajskorv har lagt sig där och far fram och tillbaka.

Pju, det tog en evig tid för den här tråden att hitta till topic. ;)

sås på slipsen 2009-03-22 23:03

Citat:

Ursprungligen postat av Kickan (Inlägg 41318)
Pju, det tog en evig tid för den här tråden att hitta till topic. ;)

Jag tyckte att den behövde en puff i rätt riktning. :proud:

Torsten 2009-03-23 06:23

Förutom att jag troligen skrattar käften ur led om jag på stan ser någon som gått på trenden så vad symboliserar dom? Kvinnor som i forna tider hölls som sexslavar och tvångskastrerade män. Borde inte feminister reagera negativt på att det görs buisness på en sådan tråkig tidsperiod?:unsure:

Gullan 2009-03-23 07:32

Citat:

Ursprungligen postat av Torsten (Inlägg 41332)
Förutom att jag troligen skrattar käften ur led om jag på stan ser någon som gått på trenden så vad symboliserar dom? Kvinnor som i forna tider hölls som sexslavar och tvångskastrerade män. Borde inte feminister reagera negativt på att det görs buisness på en sådan tråkig tidsperiod?:unsure:

Är inte haremsbyxor eller rättare sagt föregångaren ett manligt plagg. Är det inte Muhammed som ska återfödas av en man och därför är alla beredda med brallor anpassade att fånga upp ett gossebarn. Så att han inte faller i marken. Det är inte koscher.

selma 2009-03-23 21:02

Jesus gud mig bevare.... det var ju fult redan förra gången det begav sig :blä:

Sven Hedin 2009-03-23 21:41

Citat:

Ursprungligen postat av Gullan (Inlägg 41334)
Är inte haremsbyxor eller rättare sagt föregångaren ett manligt plagg. Är det inte Muhammed som ska återfödas av en man och därför är alla beredda med brallor anpassade att fånga upp ett gossebarn. Så att han inte faller i marken. Det är inte koscher.

Det har jag också för mig och jag kan inte sa att de där brallorna ger mig någon anledning till att revidera den uppfattningen.

Torsten 2009-04-04 22:28

Inte sett en enda haremsbyxa ännu trots kanonväder där jag bor. Så hoppas verkligen att "trendbyxan" bara blir ett marknadsmässigt fjasko. Men fattas väl bara att någon vågar vara först så ska väl alla knalla omkring med röven vid knäna.:tihihi:

Fortune 2009-04-04 22:31

Citat:

Ursprungligen postat av Torsten (Inlägg 42028)
Inte sett en enda haremsbyxa ännu trots kanonväder där jag bor. Så hoppas verkligen att "trendbyxan" bara blir ett marknadsmässigt fjasko. Men fattas väl bara att någon vågar vara först så ska väl alla knalla omkring med röven vid knäna.:tihihi:

Dom där blir kanonbra när det blir dags för blöjor. :yes:

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:09.

Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson