| Svimfärdig |
2009-03-14 01:18 |
Citat:
Ursprungligen postat av Fortune
(Inlägg 40418)
Kan tänka mig det men du KAN ju uppenbarligen, det kan inte min kompis. Hur hon än beter sig så blir det flammig och konstigt. Jag vet inte hur hon beter sig.
Såna saker brukar uppskattas. Framförallt om vederbörande av någon anledning inte klarar av det själv. Och du kan säkert dela upp presenten på ett par dagar så slipper du ta alla fönster samtidigt. *ännu ett gratistips* :D
|
Blir jättefint! Vill man överkursa kan man ju ta tidningspapper och gnugga bort flammet med, borde ju funka.
Ja och hon har problem med reumatism.
Lätt det blir över flera dagar...eller så tar jag med syster. :D
|