![]() |
Citat:
|
Nej, värre upp. Släkten är värst..
|
Citat:
|
Nä, råttor är söta och intelligenta, jag gillar dem. Det kan man inte säga om vissa människor tyvärr..
|
Hmm....de här anmaningarna att använda könsorganet vid skadedjursbekämpning är lite tveksamma. Kan frågan anses utredd nu? /frk.
|
Vi har börjat fundera på att ta oss ur egnahemsboendet och övergå till BFR-träsket. Inte riktigt än men på sikt, om nåt år eller så.
|
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:16. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson