Obsklassen

Obsklassen (http://www.obsklassen.se/index.php)
-   Hus och Hem (http://www.obsklassen.se/forumdisplay.php?f=53)
-   -   BRF-träsket (http://www.obsklassen.se/showthread.php?t=1163)

Ulvena 2009-03-06 17:46

Citat:

Ursprungligen postat av skumrask (Inlägg 39672)
Jag jobbar på det, funderar bara på hur jag skall bli av med ohyran som redan bor där.

Skogsmöss och silverfiskar?:unsure:

skumrask 2009-03-06 17:47

Nej, värre upp. Släkten är värst..

Ulvena 2009-03-06 17:51

Citat:

Ursprungligen postat av skumrask (Inlägg 39676)
Nej, värre upp. Släkten är värst..

Typ svartråttor alltså?:unsure:

skumrask 2009-03-06 18:05

Nä, råttor är söta och intelligenta, jag gillar dem. Det kan man inte säga om vissa människor tyvärr..

Mröff 2009-03-06 18:56

Hmm....de här anmaningarna att använda könsorganet vid skadedjursbekämpning är lite tveksamma. Kan frågan anses utredd nu? /frk.

Gullan 2014-04-20 18:58

Vi har börjat fundera på att ta oss ur egnahemsboendet och övergå till BFR-träsket. Inte riktigt än men på sikt, om nåt år eller så.


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:16.

Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson