![]() |
En fenmerca vore inte heller dumt :)
|
Idag köpte jag tidningen "Klassiker". Kolla vad som är månadens huvudämne:
http://www.klassiker.nu/img/zimg/001KLA0109P-01.jpg http://www.klassiker.nu/zino.aspx?articleID=11173 Vem vet, jag köper kanske min egen bubbla till slut.. :cool: |
En negativ aspekt med Bubblan är trafiksäkerheten.
|
Citat:
|
Jag har faktiskt ägt en bubbla 1500 som första bil en gång. Med Eberspecher och ett spjäll som man ställde om sommar och vinter. Tyvärr glömde syrran det och sedan lät den som ett ånglok. Gissar att den bara gick på två eller tre cylindrar efter det.:mad:
|
Citat:
|
Citat:
Jag tycker det är bra att bilarna blir säkrare jag. Känns ju kasst att bli förlamad eller dö, alternativt att ev. passagerare råkar illa ut för att man åker i diket eller krockar bara för att man kör en bil utan bra och modern säkerhetsutrustning. |
Citat:
|
Citat:
:D |
|
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:43. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson