![]() |
Men äh! Glömde ju säga att jag 99 ggr av 100 är helt klädd i svart med. :D
|
Citat:
Himla kul: Den som svarar: xxx Jag: Hej det är xxxx Den andra; Hej:unsure: Jag: jag är gift med din kompis/bror/kusin Ulven. Den andra: Men HEJ! Fast de flesta kommer hit. Kuligt! |
Helt säker på att du kommer att hitta på nåt gott och trivsamt till förtäring. Jag är usel på sånt så jag peppar bara lite. :p
Bubbel funkar ju jämt tycker jag. Det är fest! Hahaha ja men då vet dom ju iaf vem HAN är...och minns dig. Och ja, skitkul att dom vill komma iaf. Får hoppas ATT dom dyker upp det. Brukar fan alltid vara folk som inte dyker upp trots att dom kan/vill/lovat. Det måste man räkna med. |
Citat:
Det ska bli kul, tror jag.:unsure: |
Citat:
Rapport förväntas. |
Gör väterbottenspaj och skär i portionsbitar he lite löjrom på toppen.
Det är gott och lite norrländskt och det passar ganska bra eftersom kalasbarnet kommer här uppifrån om jag minns rätt. Sen kan du ju göra nåt med rökt renkött och pepperrotsgrädde också. |
Citat:
Renkött är bra, jag ska försöka hitta det och göra nått av det. Tack! Ja, födelsedagsbarnet är ju från Arvidsjaur. |
Det kommer över 20 personer, jag börjar bli nervös för det här. :cry:
|
Citat:
|
Citat:
Efterrätt blir nog kladdkaka med frukt och grädde. Sen har jag mousserande vin, vitt och rött vin, öl, juice, vatten och lite olika läsk, konjak och whisky. Borde väl vara okej? :unsure: |
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:23. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson