Obsklassen

Obsklassen (http://www.obsklassen.se/index.php)
-   Pics, pics, pics (http://www.obsklassen.se/forumdisplay.php?f=14)
-   -   Bara bilder (http://www.obsklassen.se/showthread.php?t=92)

Gullan 2008-08-31 21:19

Citat:

Ursprungligen postat av Fortune (Inlägg 16054)
Undrar vad det kan vara dårå? Dyslexi? :unsure:

Tennisarmbåge? :kaffe:

CodeMAN 2008-08-31 21:19

Citat:

Ursprungligen postat av Fortune (Inlägg 16054)
Undrar vad det kan vara dårå? Dyslexi? :unsure:

Nää, hon stavar ju rätt bra, jag misstänker autism eller anorexi. Kanske lite alkoholförgiftning ovanpå det... Sedan jobbar (jobbade) hon på en bar, så lägg till matförgiftning och passivrökning, och eventuella fyllebråk...

Att hon tappar håret ("hår-fällerska") kan även betyda att hon saknar några tänder (pga. alkohol-, mat- och annan förgiftning), kanske darriga händer och ben, eller haltar en aning när hon går... Ja du, jag tycker att vi ska låta henna vara... :(

Hårfällerskan 2008-08-31 21:32

Ja jag är rätt äcklig och lider av allt möjligt jag! Nu ska jag gå och tappa lite hår och tänder, förena de två i en excentrisk symbios och på det sättet skapa lite intetsägande konst.

:dramaqueen:

CodeMAN 2008-08-31 21:38

Jag tror inte att hon förstår fortfarande vad vi skrattar åt pratar om... :no:

Fortune 2008-08-31 22:30

Citat:

Ursprungligen postat av Gullan (Inlägg 16056)
Tennisarmbåge? :kaffe:

Jag tror att du har en poäng där, faktiskt. :D

Fortune 2008-08-31 22:31

Citat:

Ursprungligen postat av CodeMAN (Inlägg 16057)
Nää, hon stavar ju rätt bra, jag misstänker autism eller anorexi. Kanske lite alkoholförgiftning ovanpå det... Sedan jobbar (jobbade) hon på en bar, så lägg till matförgiftning och passivrökning, och eventuella fyllebråk...

Att hon tappar håret ("hår-fällerska") kan även betyda att hon saknar några tänder (pga. alkohol-, mat- och annan förgiftning), kanske darriga händer och ben, eller haltar en aning när hon går... Ja du, jag tycker att vi ska låta henna vara... :(

Ojojoj! Hon verkar leva ett jobbigt liv den kvinnan flickan. :wheelchair"

Fortune 2008-08-31 22:32

Citat:

Ursprungligen postat av CodeMAN (Inlägg 16077)
Jag tror inte att hon förstår fortfarande vad vi skrattar åt pratar om... :no:

NÄe men undra på det om hon ska sköta om alla dom problemen. Jag förstår henne. :kaffe:

elbastardo 2008-08-31 22:43

På tok för lite bilder och för mycket mummel här...

...återkommer med mer handtagna senare..

Hårfällerskan 2008-09-01 07:40

Nu blev jag ledsen på riktigt. Här går man upp och hoppas att få se några fina bilder. Ohc vad får man? En double-whammy av en liten fjärt och skitsnack bakom min rygg! Nästan så man ska glömma bort sitt lösenord hit och strunta i er taskmörtar...

:D

Fortune 2008-09-01 07:45

Citat:

Ursprungligen postat av Hårfällerskan (Inlägg 16144)
Nu blev jag ledsen på riktigt. Här går man upp och hoppas att få se några fina bilder. Ohc vad får man? En double-whammy av en liten fjärt och skitsnack bakom min rygg! Nästan så man ska glömma bort sitt lösenord hit och strunta i er taskmörtar...

:D

Bakom din rygg? Nejnej, det är helt öppet skitsnack. :p

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:17.

Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson