![]() |
Citat:
|
Jag har inte sett en enda kändis idag.
Inte ens kungen. |
Jill johnsson ser jag ofta i affärn hon köper kravmärkt barnmat:D
Plura snackade jag med för nåt år sen, mycket sympatisk människa vi spelade på samma scen Siw malmkvist var där också och jag bad henne göra häck väck våt fläck och det gjorde hon hon ser oförskämt bra ut för att vara så gammal olle i lasse ztefans är en riktig gris fast rolig Bert karlsson tyckte att jag var för tjock och borde sluta röka för att bli artist amy daimond eller vad hon heter idol ola är mesig Nordman var två coola gossar som verkade jävligt blyga sen är det massa halvkändisar som brukade dyka upp på våra spelningar tex Sture Eldin som är magisk munspelare.. osv osv |
Jag såg Maud Olofsson häromdagen. :)
|
Igår var jag på samma begravning som trummisen i Rolandz. Iof hade jag ingen som helst aning om vem det var förrän efteråt men han ska väl antagligen räknas som kändis numera.
|
I lördags träffade jag Janne Krantz (från gamla Iggesundsgänget) och idag Lars-Åke "Babsan" Wilhelmsson.
Lördagen innehöll även Kjell-Åke "Körven" Eriksson (från gamla Iggesundsgänget) , Sigge Hill och Agneta Sjödin. |
I dag såg jag Thomas Di Leva på stan. Han var iförd en lång stilig lila klänning och körde en Volvo V70 av nyare slag. Så ni vet. :)
|
Citat:
Hur vet du att det var en "lång" klänning? :rolleyes: |
Citat:
Di Leva är en riktig superhjälte. Få artister har på samma sätt kört sin grej helt utan att bry sig om andra. Tyvärr är hans musik inte bra. |
"Christer: - Amen guuu vaaar haru kjöppt den dääär jättefiiina kjoooolen? *fingerspret*
DiLeva: - Klänning! Indiska." |
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:44. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson