![]() |
:bump:
Snart skall jag börja läsa en bok om det svenska Porrimperiet..:veryhappy: http://www.bokus.com/b/9789185183647...erm=porrkungen Nu läser jag på Giljuice senaste...ganska sömnig. |
Telefonen-en designhistoria av Lasse Brunnström, mycket intressant.
|
Jag hittade en liten pärla till bok i min sons rum, de har läst den i svenskan och jag måste rekommendera den till er.
Pojkår av J.M Coetzee Vilken bra bok, har inte läst den klart ännu men den är mycket läsvärd, författaren har f.ö. fått nobelpriset i litteratur. |
John Ajvide Lindqvist. Har läst (lyssnat på) tre av hans böcker. Lite thriller/fantasy eller nåt? Hantering av odöda, Pappersväggar och Människohamn. Det ska finnas en bok han skrev först men den fick jag inte tag på så den är oläst. Hantering av odöda bör man läsa före Pappersväggar medan Människohamn är mer fristående.
|
Huuu...jag blir rädd för spöken när jag läser ajvide...måste kolla garderoben innan jag lägger mig...:|
|
Citat:
|
Citat:
Jag har dock inte kunnat lyssna på en bok och göra annat samtidigt, men så är det ju iofs med killar... :p |
Citat:
|
Perfekt att lyssna på en bok när man ska sova. Nackdelen är såklart att man somnar ifrån och mp3-spelaren fortsätter... Kvällen efter får man leta rätt på var man tror att man var när man slocknade.
|
Citat:
|
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:56. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson