![]() |
Ehhh... han är rätt snabb va, Jazzgossen? :D
|
Snabbare än en karljävla i sängen.:tunga:
|
Pippi, har jag visat den här?
Det perfekta redskapet för att transportera en katt, tänk att få slippa en trång bur. Dessutom borde den vara perfekt för att stabilisera en katt innan fotografering. :yes: http://dbhs.wvusd.k12.ca.us/webdocs/...at-carrier.jpg |
Vad gör Jazzgossen? Biter tår? Sover? Kissar breve lådan? Smiter ifrån mattes ohängda karls katt? Vad?
Vi kan inte leva i ovisshet längre! INSE! Berätta pippster, berätta! |
Jazzgossen har inte tid att prata just nu. Han äter.
|
Citat:
|
Jag vill bara tala om att imorgon så försvinner jazzgossens pung. Så är det att bo hos Pippi.
I övrigt mår han bra. Just nu ligger han på sitt vanliga sovställe, nämligen min tvättställning. Kommer man för nära där blir han sur. :pippi: |
Tror att vi behöver en bild av sovandet på tvättställningen. Insåg att ett förtydligande var nödvändigt. :p
|
Jo kan ta en fin bild lite senare. För han har lyckats totalhaverera den under dagen igår.
Snart ska vi åka och ta bort hans pung först. BAJBAJ BABYPUNG! Han är hungrig nu Jazzgossen för han har inte fått någon mat sen igår. Jo så vill jag bara säga att hon i telefonen man beställde veterinärtid av SKRATTADE helt kvävt när jag sa vad han hette. :pippi: |
En sån sketgubbe! :mad:
|
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:22. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson