![]() |
Citat:
Och ja det verkar som att DJ's är en homogen grupp. Inget namn utan bara "den där DJ'n". Ett kött...hehe. |
Citat:
I mitt fall var det mer slumpar. Det bara bleeeev så som det heter. Ett par gemensamma intressen och ja, sen var det träff och knull. Kan inte heller tänka mig att lägga upp mig på/under/efter en spelning sådär. Funkar inte så. Hmm har vi ingen groupie på forumet? Intressant frågeställning där. :) |
Jag har aldrig knullat med en känd musiker...:(
|
Någon halvkänd när jag var ung samt en jag skäms över som är känd och patetisk nu.
Fast då var han ung och okänd. |
Slutsatsen är i alla fall att kvinnor inte skall klaga på att folk uppfattar dem som slampor så länge de uppför sig så.
Bodde ett tag i samma trappuppgång som några kända musiker. Vet inte hur många lördag- och söndagsmornar som man möttes av någon bimbo som stapplade ut, med kletigt smink och sperman rinnande utefter benen. Vecka efter vecka. Vad trodde dom? Hate to say I told you so. Vet även att samma musiker numer håller sig med ett förråd med abortpiller i medicinskåpet. Praktiskt. |
Äääh nu sa jag ju samma sak som herrn ovanför. *trött och går fan och lägger mig nu* :skamsen:
|
De kanske bara var ute efter att ha sex med en känd musiker?
Är själv mycket restriktiv med att kalla folk slampa, oavsett om de är man eller kvinna. Tycker nog musikerna verkar vara ett gäng skithögar. Nog för att det må vara behjärtansvärt att ha dagen efter-piller i skåpet hemma om en sitution skulle uppstå och tjejen vill ta dem, men de skulle kanske först satsa på preventivmedel ämnat för dem själva. |
Folk får väl gärna vara slampor för min del, oavsett om de är män eller kvinnor, men är du en slampa så är du det. Lägger man upp sig bara för att en person är känd så får man nog leva med epitetet.
Dessvärre tycks det vara en ganska unikt kvinnlig specialitet. Visst männen är väl cyniska men jag föraktar brudarna mer, för att de finner sig i att vara spermabehållare. |
Går det inte att vara vettig i skallen och känd musiker?
|
Citat:
Det är anledningen till att många mest umgås med andra som är "kända" eller folk som de kände redan innan. Men ja, jag tror nog att de flesta faller för frestelserna. Kola, brudar, fria inträden. Men sedan går väl de flesta vidare. Helt enkelt för att de föredrar riktiga människor. Men jo, återfall förekommer nog rätt ofta. För att det går, och att människor är opportunister. |
|
Det är Freddy Wadling som står där bakom, han går inte att anonymisera! :peka:
Edit: eller kanske Peter Lemarc :unsure: |
Jag sprang på Börje Salming i ett köpcenter norr om Stockholm häromnyssens. :)
|
Brolles pappa stod före mig i kön på bolaget i dag.
|
Snyggt Mröffan! Det där är RIKTIGT kändisspotting. :notworthy:
|
Typiskt att man bor i norrland så man inte kan se några kändisar längre :( Ja jag såg väl inte så många kändisar när jag bodde runt Stockholm heller föresten mer än Bengt Grive och några av skådisarna som bor på Lidingö och åkte med t-banan från Ropsten in till stan.
Hit upp kommer bara Tommy Körberg och Loa Falkman typ och Starwarsutställningen räknas inte. Bruce Springsteen fick jag inte se i somras för arbetsgivaren var snål och gav mig ingen biljett till uppträdandet i Övik. Biljetterna var bara för de fast anställda och inte för inhyrda sa chefen :( Tommy Körberg var föressten en jättedryg människa som ingen vare sig i kören som sjöng tillsammans med honom eller publiken gillade och även fastän det är runt 12 år sedan han var här så pratar folk fortfarande om hur dryg han var och hur kränkta en del i kören blev av hans attityd. :tunga: Jo en kändis kom jag på att jag har sett bara för något år sedan, Rigmor Gustafsson. Hon hade någon slags workshop på musiklinjen på Mellansels FHS och jag var där av någon anledning så jag smög mig in en stund när hon körde improvisationsövningar och sjöng för eleverna :tihihi: Hmm, förmodligen har jag nog sett fler kändisar också fastän jag inte kommer ihåg det. Jag är så usel på namn och det är ju pinsamt att springa runt och fråga folk vilka de är bara för att man tycker sig känna igen dem :skamsen: |
Nej jag har inte spottat på nån kändis idag heller. :no:
|
Citat:
Nej, jag brukar inte spotta på dem heller, är ingen styggis. |
Citat:
Sist jag spottade på en kändis så gjorde jag det för att han ville. :p |
Jag har inte sett nån kändis på jättelänge, de besöker bara den här kommunen på sommaren, tunnisar!!! :mad:
|
Veckans kändisar:
Jari Haapalainen - musikproducent modell bra. Skådades på apoteket Scheele vid Centralen. Per Unckel. Skådades på Vetekatten. Han satt och drack kaffe med en gubbe som svor som sjutton hela tiden. |
mröffan: kan du inte fota med mobilkameran lite diskret?
|
Skall se vad jag kan göra...:)
En som jag promenixar tillsammans med på vovvepromenaderna har körat och varit på turne med Dr Alban. På 90-talet. Han var tydligen en skithög, betalade inte och mobbade en vit trummis pga hans hudfärg...:mad: |
Jag såg bannemej Jessica Zandén och Maria Lundqvist i förra veckan, t.o.m. på samma dag, men jag är lite osäker på hon Lundqvist. Det kan ha varit någon annan.
|
Kvällens kändisskörd.
Anders S Nilsson (han programledaren i Parlamentet). Var lite skönt slirigt packad. Idol-Kevin. :veryhappy: Kom uthoppande från en bisarr vit lång limousine med några tanter och farbröder för att köpa en korv på Södergrillen = ett korvstånd. |
Citat:
Oooh.. vågen! :D |
Jag sprang på TV4:s Lasse Bengtsson häromdagen. :)
|
I går såg jag kändisar minsann.
På Bolaget såg jag Mats Ulander som nog var hemma för att fira jul. När jag sedan gick vidare mot Coop så såg jag Brolle det ni. |
Vad är en "Mats Ulander"?
|
|
Citat:
|
Kändisar du mött IRL
Brukar handla på Fältöversten vid Karlaplan och sprang nyligen ihop med Siw Malmqvist. Hon var stressad och skulle köpa någon soppa. Då frågar hon mig på skånska om jag visste någon som var god. Berättade att min förra fru var från Landskrona och vi småpratade en stund. Hon såg risig ut i håret och börjar bli till åren tyvärr. En annan gång kom en stressad Carola in och började skälla på en gammal tant med rulator som räkade stå i vägen där hon skulle fram. Men då kommer faktiskt en helt osminkad Christer Lindarf fram och ber henne dämpa sig och inte skämma ut sig. Så min åsikt om Carola är att hon är dryg och otrevlig privat trots att hon säger sig vara religiös. Vilka kändisar har du sprungit på?:innocent:
|
Ara Abrahamian öppnade dörren till en gammal tant som skulle in i ett hus på Sveavägen dagen före julafton. Han såg väldigt snäll och trevlig ut.
|
Citat:
|
Jag har resonerat med Big Brother-Micke om flygplan. Han levde i ngn slags drömvärld att han utbildade sig till stridspilot. Vilket han inte gjorde, men det var ngt slags raggknep han körde på krogen. Diskuterade flygplan med honom, och han gick därifrån med svansen mellan benen.
För er som inte minns karln (vilket ni är förlåtna för) är det han var tillsammans med Linda Rosing ett tag. http://gfx.aftonbladet.se/multimedia...46__85769w.jpg |
Vem är Linda Rosing?
|
:lol:
|
Jag jobbade som ljudtekniker på festivaler. Jag behöver nog inte säga mer. :)
|
Vad finns det för några kända ljudtekniker? :)
|
Citat:
Man kan även träffa mig om man handlar på Fältöversten, jag jobbar i närheten. Och jag är ju en forumkändis. :proud: |
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:10. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson