![]() |
Du är både listig och stark som far bort och kladdar ner och slipper byta själv.
Så hade jag också gjort om jag kunnat och gjorde på den tiden jag kunde. |
Jag bytte sängkläder igår. :cool:
|
*Bumpelibump*
Nu har jag ju inte rapporterat på länge, men det börjar ju bli dags för ett byte igen. |
Intressant....du byter sängkläder var åttonde månad.
Fräscht! |
Citat:
|
:skamsen:
|
Citat:
|
Mycket sällan brukar dock sticka ut grejerna genom fönstret och vädra de lite ibland.
|
Byta sängkläder? Så här till vintern?
Löjligt. Det är ju nu kvalsterpopulationen bidrar till varmhållningen. :rolleyes: |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
när
när de talar (eller demonstrerar) byter jag. samma sak om de inte ligger still, eller förmår att böja tyska verb. bytes!
|
Citat:
|
Jag bytte sängkläder igår.
Kommer inte ihåg hur länge jag haft de gamla. Däremot kan jag meddela att jag nu har vita sängkläder som jag brutit av fint med ett rött kuddfodral mitt bland de vita. Jag passade också på att dammsuga bäddmadrassen, för det har jag lärt mig av bakterietanten i tv-programmet Rent hus. |
Märkt att mina sängkläder byter sig själva... Slitna och svettiga hasar dom sig ut ur sängen och sovrummet. In kommer ett set, nya och fräscha. Dom hälsar lite lojt på varann vid dörrposten där dom möts... Nu senast slingrade sig lakanen lite om varann, något på gång där tror jag. :unsure:
|
Nya sängkläder har applicerats i sängen ikväll. :yes:
|
Citat:
|
Jag tror att du är en sunkig en, Christer. DU byter säkert inte sängkläder innan de vita lakanen blir gulaktiga...:peka:
|
Citat:
|
Citat:
|
Jag kissade i sängen förra veckan, och det gula har nästan helt försvunnit nu.
Skitbra! Jag har trott att man måste tvätta bort sånt där? :unsure: |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Det heter "implementera" eller "produktionssätta", dvs. "nya sängkläder har implementerats ikväll"... :tunga: Jag produktionssatt nya sängkläder för en vecka sen... :proud: |
Huuuuuuuu! Så äckliga ni är. Byt sängkläder vare sig ni tror det behövs eller inte, åtminstone varannan vecka om ni använder sovkläder. Oftare annars.
|
Citat:
|
Citat:
Ska vi "umgås" ? :evilgrin39: :evilgrin39: |
Citat:
|
Citat:
Pfft. Så jävla 2003...:tunga: |
Jag har bytt igen! :yes:
|
Jag spillde säd på lakanet häromdan så det är nog snart dags att byta :)
|
Citat:
|
Nya sängkläder, dagen till ära! :)
|
Citat:
|
"Stör inte den kvalster som sover"
Sängkläder skall man alltså byta så sällan som möjligt.:proud: |
Citat:
|
Gawd!!! Gammelkatten föredrar att sova i min säng vilket medför att jag har hela sängen full av katthår. Finns ju folk till allt... undrar vad katthåriga lakan betingar i fetischsvängen?
|
Citat:
|
Christer har blivit påsatt...:peka:
Jag har bytt sängkläder, för jag lyckades lägga mig i sängen med färg i håret. |
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:10. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson