![]() |
Citat:
Sexuellt frustrerad är nog det enda jag aldrig varit faktiskt, såtillvida det inte är synonymt med kåt för det har jag nog varit vid tillfälle. Pippi kan komma och sätta sig i mitt knä så kan jag viska historian med guldskivan till henne. Dock kan det hända att hon blir högröd i ansiktet ett tag. Jag kan lätt hämta guldskivan och ge bort den om det vore så. Men det kommer jag såklart inte göra. |
Citat:
Nej, klart du inte ska ge bort den. Men men men....viska i pm då???? |
Citat:
|
Citat:
|
För övrigt är Göteborg en rätt liten stad även om den dominerar musiklivet totalt riksmässigt. Alla som varit insyltade i musiklivet på ett eller annat sätt känner varandra eller har åtminstone träffats och är bekanta. I Göteborg är det inte direkt ballt att Ebbot Lundberg typ spytt i ens soffa eller att den känner den och den. Hela den där hysterin är en typisk stockholmsgrej.
Så ja, jag är bekant med Håkan. Kompis skulle jag inte säga dock, men buksvågrar är vi! Fast det vet han nog inte om!:evillaugh: |
Skummis:
Har Håkan haft mycket sex? Tror du han är bra i sängen? En fråga som jag har, handlar om "Soundtrack...". Varför har basisten i det banden alltid så tajta och ibland nästan genomskinliga brallor? |
Citat:
Berätta mer om buksvågeriet. |
Citat:
En summering av den perioden är nog helt enkelt att han tog tillfället i akt, det skulle nog alla killar (kanske) göra i en viss ålder och alla tjejer ville ha sex med en typ. Det sätter sig på egot, den branschen. Nu skulle jag säga att han växt upp och lämnat sånt bakom sig. Trevlig och sympatisk men samtidigt mycket mer kalkylerad än vad folk tror. Han har sin image och han vårdar den. Men nej, kär i den "fulaste flickan i världen" har han aldrig varit. Det är artisten i honom. Edit: Ang SOOL tror jag helt enkelt att han tycker att det är snyggt. Jag med, på rätt person. |
Citat:
|
Har ni stoppat snoppen i samma tjackpåse?:unsure:
Eller vill du bara få mig tyst?:D |
För övrigt måste jag häda i kyrkan, och dra på mig en förbannelse av Pippi.
Jag är leds på nästan alla Håkan-låtar. En skiva som alltid håller är The Plan - The Plan. Fantastisk låt - Let´s Leave http://www.youtube.com/watch?v=5iW59RlIQB0 |
Japp, Teos låtar håller hög klass. Grymmaste gitarristen jag sett, men han kan fan spela vad som helst.
|
Skumrask hatar mig.
|
Hatar ingen. Guldskivan var ju en liten teaser såklart som låg och skräpade. Men så jävla stor grej är det väl inte? Alla har väl en guldskiva nuförtiden?:D
|
Citat:
JAG VILL VETA!!!! ps. Kan du sno Håkans kalsonger nästa gång ni ses? |
Alltså, en rad inblandade i en produktion får guldskivor, det kan vara allt ifrån produktionsbolag till designbyråer som gjort omslaget till skivan etc. Någonstans i det spektrat hittar du svaret.
Videon jag postade innehåller buksvågeriet:D |
Citat:
|
Citat:
|
Teo är inne i studion nu eller så är han färdig vid det här laget. BO:s studio på Tjörn så det blir nog bra.
|
Citat:
Pippi. Nu har du chansen. Ligg med Skummis, då blir du buksvägerska med tjejen som hoppat i säng med både skummis och håkan.....:w00t: |
Tveksamt dock om denna tråd hör hemma i sportfånen. Mer i bilforumet då.
|
Vem har flyttat den dit?:tjurig:
|
Nu är tråden i filosofiska rummet. /Frk
|
Vem är du vem är jag levande charader
|
Har du tagit på skivan, eller bara plåtat den?
Tror du Håkan Hellström har tagit på skivan? |
Konstig fråga. Ja, jag har tagit på skivan. Den är tagen på mitt jobb/kontor/plats whatever.
Tror inte att Håkan har tagit på den iofs, men han kanske har ollat den? |
Jag vill vara prao hos dig Skumrask.
Ska slicka på tavlan.:tihihi: |
Släpp Håkan Pippi, det finns vassare snubbar i leken.
Han är bra och är en riktig artist, men hell, då gillar jag hellre Anders Wendin om man skall gå på den grejen. Johnny Thunders! |
Jag vet inte vem Anders är.
Släpper aldrig Håkan, har han vart dum eller?:unsure: |
Citat:
|
Citat:
Men...sen går man vidare. Till större musik |
Jaha, det är han i Moneybrother. Jag googlade!
Du fick ju en låt av mig med honom i låttråden Skumrask. Du såg den inte.:( |
Jag tycker att det är lite mycket tjat om Håkan Hellström i den här tråden. Vem handlar den om egentligen om? Mig eller Håkan?
Jag flisar Håkan i fotboll, anyday.. Moneybrother såg jag nog, är inte den typen som omedelbart bekräftar lösa betygelser bara. |
Men skummis...den här tråden går ju ut på att ta reda på om du är Håkan Hellström.
|
Citat:
Men nej, jag är inte Håkan Hellström. Har vi utrett det vid det här laget? Jag är Anders Wendin. |
Den låten var noga utvald till dig. Faktiskt.
Ja är du Håkan eller så man vet om man får lite kuk nån jävla gång? |
Aha...det är det jag alltid har misstänkt.
Vem är det du sjunger om i den här låten? Känns det inte lite surt att du sjunger Håkan-covers men han inte sjunger dina låtar...:( |
Citat:
Nästa gång du nämner Håkan slår jag din avatar i huvudet med batongen |
Är det du Håkan?:unsure:
Jag är våt och villig. Sitter med lätt särade ben. Lagom insyn. Kom och smaka på mig. |
Jag är Amy Diamond.
Ni behöver inte fundera mer på min IRL-identitet. |
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:12. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson