Obsklassen

Obsklassen (http://www.obsklassen.se/index.php)
-   Filosofiska forumet (http://www.obsklassen.se/forumdisplay.php?f=55)
-   -   Skumrask= Min älskling? ( utspark ) /Frk (http://www.obsklassen.se/showthread.php?t=568)

skumrask 2008-09-04 11:33

Citat:

Ursprungligen postat av CodeMAN (Inlägg 16715)
Sexuell frustrerad som han är så tror jag att skumrask kommer att uppskatta vårt intresse i hans... boll, öh, ehrm... skiva.... :innocent:

Vad menar du med det?
Sexuellt frustrerad är nog det enda jag aldrig varit faktiskt, såtillvida det inte är synonymt med kåt för det har jag nog varit vid tillfälle.

Pippi kan komma och sätta sig i mitt knä så kan jag viska historian med guldskivan till henne. Dock kan det hända att hon blir högröd i ansiktet ett tag.

Jag kan lätt hämta guldskivan och ge bort den om det vore så. Men det kommer jag såklart inte göra.

pippi 2008-09-04 11:39

Citat:

Ursprungligen postat av skumrask (Inlägg 16808)
Vad menar du med det?
Sexuellt frustrerad är nog det enda jag aldrig varit faktiskt, såtillvida det inte är synonymt med kåt för det har jag nog varit vid tillfälle.

Pippi kan komma och sätta sig i mitt knä så kan jag viska historian med guldskivan till henne. Dock kan det hända att hon blir högröd i ansiktet ett tag.

Jag kan lätt hämta guldskivan och ge bort den om det vore så. Men det kommer jag såklart inte göra.

:)
Nej, klart du inte ska ge bort den. Men men men....viska i pm då????

Mröff 2008-09-04 11:49

Citat:

Ursprungligen postat av skumrask (Inlägg 16808)

Du kommer att bli förtrollad av Pippi och sno guldskivan åt henne, bara för att få massera hennes boobisar igen. :tihihi:

pippi 2008-09-04 11:53

Citat:

Ursprungligen postat av mroeff (Inlägg 16811)
Du kommer att bli förtrollad av Pippi och sno guldskivan åt henne, bara för att få massera hennes boobisar igen. :tihihi:

Ja. Jag är fin.:heart:

skumrask 2008-09-04 12:04

För övrigt är Göteborg en rätt liten stad även om den dominerar musiklivet totalt riksmässigt. Alla som varit insyltade i musiklivet på ett eller annat sätt känner varandra eller har åtminstone träffats och är bekanta. I Göteborg är det inte direkt ballt att Ebbot Lundberg typ spytt i ens soffa eller att den känner den och den. Hela den där hysterin är en typisk stockholmsgrej.

Så ja, jag är bekant med Håkan. Kompis skulle jag inte säga dock, men buksvågrar är vi! Fast det vet han nog inte om!:evillaugh:

Mröff 2008-09-04 12:06

Skummis:

Har Håkan haft mycket sex? Tror du han är bra i sängen?

En fråga som jag har, handlar om "Soundtrack...".
Varför har basisten i det banden alltid så tajta och ibland nästan genomskinliga brallor?

pippi 2008-09-04 12:06

Citat:

Ursprungligen postat av skumrask (Inlägg 16814)
För övrigt är Göteborg en rätt liten stad även om den dominerar musiklivet totalt riksmässigt. Alla som varit insyltade i musiklivet på ett eller annat sätt känner varandra eller har åtminstone träffats och är bekanta. I Göteborg är det inte direkt ballt att Ebbot Lundberg typ spytt i ens soffa eller att den känner den och den. Hela den där hysterin är en typisk stockholmsgrej.

Så ja, jag är bekant med Håkan. Kompis skulle jag inte säga dock, men buksvågrar är vi! Fast det vet han nog inte om!:evillaugh:

Jag vill oxå vara buksvåger.:tjurig:
Berätta mer om buksvågeriet.

skumrask 2008-09-04 12:23

Citat:

Ursprungligen postat av mroeff (Inlägg 16815)
Skummis:

Har Håkan haft mycket sex? Tror du han är bra i sängen?

En fråga som jag har, handlar om "Soundtrack...".
Varför har basisten i det banden alltid så tajta och ibland nästan genomskinliga brallor?

En av de bestående anekdoterna jag har i minne är när han en gång ar kom fram till mig på en efterfest och började prata om hur många tjejer han legat med på hultsfred. Fan vet varför han gjorde det, gissningsvis var han osäker av sig och tyckte sådant var koolt. Det var innan han gjorde solokarriär, och jag tyckte han var rätt sliskig av sig i största allmänhet, drog växlar på att han var med i band och såg till att påminna om det så självklart fick han många tjejer på rygg. Han ser ju inte illa ut heller så visst var han en sorts stjärna.
En summering av den perioden är nog helt enkelt att han tog tillfället i akt, det skulle nog alla killar (kanske) göra i en viss ålder och alla tjejer ville ha sex med en typ. Det sätter sig på egot, den branschen.
Nu skulle jag säga att han växt upp och lämnat sånt bakom sig. Trevlig och sympatisk men samtidigt mycket mer kalkylerad än vad folk tror. Han har sin image och han vårdar den.

Men nej, kär i den "fulaste flickan i världen" har han aldrig varit. Det är artisten i honom.

Edit: Ang SOOL tror jag helt enkelt att han tycker att det är snyggt. Jag med, på rätt person.

skumrask 2008-09-04 12:45

Citat:

Ursprungligen postat av pippi (Inlägg 16816)
Jag vill oxå vara buksvåger.:tjurig:
Berätta mer om buksvågeriet.

pippi 2008-09-04 12:46

Har ni stoppat snoppen i samma tjackpåse?:unsure:

Eller vill du bara få mig tyst?:D

Mröff 2008-09-04 13:03

För övrigt måste jag häda i kyrkan, och dra på mig en förbannelse av Pippi.

Jag är leds på nästan alla Håkan-låtar.

En skiva som alltid håller är The Plan - The Plan.

Fantastisk låt - Let´s Leave

http://www.youtube.com/watch?v=5iW59RlIQB0

skumrask 2008-09-04 13:28

Japp, Teos låtar håller hög klass. Grymmaste gitarristen jag sett, men han kan fan spela vad som helst.

pippi 2008-09-04 13:29

Skumrask hatar mig.

skumrask 2008-09-04 13:32

Hatar ingen. Guldskivan var ju en liten teaser såklart som låg och skräpade. Men så jävla stor grej är det väl inte? Alla har väl en guldskiva nuförtiden?:D

pippi 2008-09-04 13:34

Citat:

Ursprungligen postat av skumrask (Inlägg 16855)
Hatar ingen. Guldskivan var ju en liten teaser såklart som låg och skräpade. Men så jävla stor grej är det väl inte? Alla har väl en guldskiva nuförtiden?:D

MEN VI VET JU FORTFARANDE INTE HUR DU FÅTT DEN!!!!
JAG VILL VETA!!!!

ps. Kan du sno Håkans kalsonger nästa gång ni ses?

skumrask 2008-09-04 13:45

Alltså, en rad inblandade i en produktion får guldskivor, det kan vara allt ifrån produktionsbolag till designbyråer som gjort omslaget till skivan etc. Någonstans i det spektrat hittar du svaret.

Videon jag postade innehåller buksvågeriet:D

Mröff 2008-09-04 13:45

Citat:

Ursprungligen postat av skumrask (Inlägg 16852)
Japp, Teos låtar håller hög klass. Grymmaste gitarristen jag sett, men han kan fan spela vad som helst.

På fössta skivan finns låten "foggy days" skriven av TJ, som sedan blev dimmiga dar på HH:s skiva. En micket bra låt.

pippi 2008-09-04 13:49

Citat:

Ursprungligen postat av skumrask (Inlägg 16859)
Alltså, en rad inblandade i en produktion får guldskivor, det kan vara allt ifrån produktionsbolag till designbyråer som gjort omslaget till skivan etc. Någonstans i det spektrat hittar du svaret.

Videon jag postade innehåller buksvågeriet:D

Aha.:)

skumrask 2008-09-04 13:49

Teo är inne i studion nu eller så är han färdig vid det här laget. BO:s studio på Tjörn så det blir nog bra.

Mröff 2008-09-04 14:35

Citat:

Ursprungligen postat av pippi (Inlägg 16861)
Aha.:)

Pippi.
Nu har du chansen.

Ligg med Skummis, då blir du buksvägerska med tjejen som hoppat i säng med både skummis och håkan.....:w00t:

skumrask 2008-09-10 14:46

Tveksamt dock om denna tråd hör hemma i sportfånen. Mer i bilforumet då.

pippi 2008-09-10 15:01

Vem har flyttat den dit?:tjurig:

Mröff 2008-09-10 15:07

Nu är tråden i filosofiska rummet. /Frk

skumrask 2008-09-10 15:35

Vem är du vem är jag levande charader

Mröff 2008-09-10 15:56

Har du tagit på skivan, eller bara plåtat den?

Tror du Håkan Hellström har tagit på skivan?

skumrask 2008-09-10 16:02

Konstig fråga. Ja, jag har tagit på skivan. Den är tagen på mitt jobb/kontor/plats whatever.

Tror inte att Håkan har tagit på den iofs, men han kanske har ollat den?

pippi 2008-09-10 16:11

Jag vill vara prao hos dig Skumrask.
Ska slicka på tavlan.:tihihi:

skumrask 2008-09-10 16:42

Släpp Håkan Pippi, det finns vassare snubbar i leken.

Han är bra och är en riktig artist, men hell, då gillar jag hellre Anders Wendin om man skall gå på den grejen.

Johnny Thunders!

pippi 2008-09-10 16:44

Jag vet inte vem Anders är.
Släpper aldrig Håkan, har han vart dum eller?:unsure:

Mröff 2008-09-10 16:51

Citat:

Ursprungligen postat av skumrask (Inlägg 17983)
Släpp Håkan Pippi, det finns vassare snubbar i leken.

Han är bra och är en riktig artist, men hell, då gillar jag hellre Anders Wendin om man skall gå på den grejen.

Johnny Thunders!

Jag har våldfört mig på Anders Wendin. Pratat Elvis...:evillaugh:

skumrask 2008-09-10 16:53

Citat:

Ursprungligen postat av pippi (Inlägg 17984)
Jag vet inte vem Anders är.
Släpper aldrig Håkan, har han vart dum eller?:unsure:

Håkan har inte vart dum men jag är lite trött på honom. Men ja visst, han är pojksöt! Och har charm pojken, visst. Hade jag varit bög hade jag säkert velat ligga med honom.

Men...sen går man vidare. Till större musik

pippi 2008-09-10 16:55

Jaha, det är han i Moneybrother. Jag googlade!
Du fick ju en låt av mig med honom i låttråden Skumrask.
Du såg den inte.:(

skumrask 2008-09-10 17:08

Jag tycker att det är lite mycket tjat om Håkan Hellström i den här tråden. Vem handlar den om egentligen om? Mig eller Håkan?

Jag flisar Håkan i fotboll, anyday..

Moneybrother såg jag nog, är inte den typen som omedelbart bekräftar lösa betygelser bara.

Mröff 2008-09-10 17:10

Men skummis...den här tråden går ju ut på att ta reda på om du är Håkan Hellström.

skumrask 2008-09-10 17:13

Citat:

Ursprungligen postat av mroeff (Inlägg 17996)
Men skummis...den här tråden går ju ut på att ta reda på om du är Håkan Hellström.

Skiter väl jag i.

Men nej, jag är inte Håkan Hellström. Har vi utrett det vid det här laget?
Jag är Anders Wendin.

pippi 2008-09-10 17:14

Den låten var noga utvald till dig. Faktiskt.
Ja är du Håkan eller så man vet om man får lite kuk nån jävla gång?

Mröff 2008-09-10 17:16

Aha...det är det jag alltid har misstänkt.

Vem är det du sjunger om i den här låten?

Känns det inte lite surt att du sjunger Håkan-covers men han inte sjunger dina låtar...:(

skumrask 2008-09-10 17:16

Citat:

Ursprungligen postat av pippi (Inlägg 17999)
Den låten var noga utvald till dig. Faktiskt.
Ja är du Håkan eller så man vet om man får lite kuk nån jävla gång?

Du får länka till låten faktiskt för jag hittar den inte.

Nästa gång du nämner Håkan slår jag din avatar i huvudet med batongen

pippi 2008-09-10 17:24

Är det du Håkan?:unsure:

Jag är våt och villig. Sitter med lätt särade ben. Lagom insyn. Kom och smaka på mig.

Mröff 2008-09-10 17:33

Jag är Amy Diamond.
Ni behöver inte fundera mer på min IRL-identitet.

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:12.

Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson