![]() |
Pippi: Har du funderat på det där med katthem?
|
Citat:
|
:mad:
|
Citat:
|
Mäh...hur går det med katten? När får man se bild.
Det är Pippis fel att jag nu börjat googla katter. Har hittat en fin ras med stora öron. Orientalisk korthårig alien-kattunge. http://www.sogrupp.se/kattungar/ungar/eiger.jpg |
Citat:
Där har du en hel drös med kattungar som AKUT måste få ett hem. Hjälp dem, Pippi! Rädda dem! |
Dom är ju ostabila.:tjurig:
Mröff, jag har inte träffat katten än så bilder blir lite svårt. Ska dit ikväll. Förövrigt var säljaren väldigt trevlig och hade en snygg röst. Återkommer med recension på det senare oxå. |
Citat:
Undrar hur man väljer katt egentligen utan att de lurar en? Man tror man kommer hem med en slags katt, sedan är det något helt annat. De är ju ögontjänare utan dess like :hmm: |
Citat:
Fan, han kommer slänga luren i örat på mig han med.:( |
Varför skulle han slänga luren i örat???
Spännande att titta på katt ikväll. |
Citat:
Ja, idag är en stor dag. Kanske kommer jag hem med en liten (hemligt namn) |
Citat:
|
Citat:
Katten är en klippa givetvis. |
Kom på en sak.
Ni ska ge fan i min katt!:tjurig: FATTAR NI ELLER?! |
Jag är helt säker på att Pippi kommer döpa sin katt till ngt SNUSKIGT.
Spoiler:
|
Skall försöka överraska en person med en katt i födelsedagspresent, problemet är att hon är allergisk men tål vissa katter.
Rasen heter sibirisk katt och skall tydligen vara väldigt bra just för många allergiker eftersom de inte producerar ett visst enzym i pälsen som folk blir överkänsliga emot. Om jag ordnar med att låta en kattunge i kullen får sova på typ ett örngott någon natt och sedan sätter det på hennes kudde och jag konstaterar att hon överlevt natten, är det en bra idé då? Jag vet att hon skulle dö av glädje om hon fick en katt som hon tål. |
Citat:
Den verkliga användaren bakom nicket, Britt-Marie, kommer att döpa katten till Skrållan eller Missy. :p |
Ni har såååå fel.:D
Ni kommer älska namnet, när ni får veta. |
Ofelia?
|
Citat:
Ni läser fan inte mina inlägg.:tjurig: |
Men, har du funderat på ett katthem? :unsure:
|
Citat:
|
Citat:
Skall den kunna apportera? |
Citat:
|
Citat:
pippi: LYCKA TILL med han med den snygga rösten ;) |
Citat:
Förresten tror jag katten kommer heta Spoiler:
|
Namnet har med musik att göra men även knark....:unsure:
|
Hmmm.....Kenta...
|
Citat:
|
Citat:
http://www.ratemyeverything.net/imag...t_Carrier.ashx |
|
Bedårande!
:heart: |
Han är rädd för sin kisselåda.
|
Tulle liten då..
KBT kanske? |
Citat:
|
Vad söt han är Pippi, jag har dock lite avoghet mot hankatter, de som varit i mitt hem har inte skött sig något vidare. :(
|
Han sover nu. Han har undersökt lägenheten och ätit fisk. Han har även slickat på min mat.
Jag ska ta ett snack med honom sen om kattlådan. Ulvena: Har du sett Cody???:unsure: Och varför har dina hankatter vart knasiga? |
Citat:
Han fick inte följa med till Sverige utan fick en ny familj i Polen, den första var precis likadan. Däremot hade jag en helt underbar honkatt i 15 år, hon blev avlivad när vi flyttade till Polen för att hon var gammal och sjuk men den katten, hon var verkligen den bästa, så kelig, snäll, gullig, inget svartsjuk när barnen kom, hon var helt enkelt bäst. Min syster hatade katter innan hon träffade min fina honkatt, efter det kände hon att katter nog var trevliga. Jag skulle gärna skaffa en katt igen, en honkatt, men om jag flyttar till Afrika till sommaren så är det ingen bra idé, annars är jag en utpräglad kattmänniska och ingen hundmänniska alls har jag kommit på. :( |
Allt med snopp är dumt.:tjurig:
|
Citat:
|
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:23. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson