![]() |
Citat:
Men ett öde landskap är väl där vildar kan bo..:whistle: |
http://www.mankind.co.uk/ProductDeta...roductID=26154
Fint va!! :) Kommer nog på måndag, hoppas oss. |
Citat:
Öde vet jag inte riktigt, fast jag bor ju lite i skogen. |
Du är för rolig du, med dina rakgrejor...
Ge en utförlig beskrivning av setet sedan. Minst 20 rader långt med inlevelse. Tänk Björn Ranelid. |
Citat:
Absolut inget jag behöver, har nog tre set till förutom det jag använder nu:skamsen: Men det är som sagt estetiskt en fullträff så mig köpte :tjurig: |
Citat:
En ny turistattraktion. :p |
Citat:
Hmmmmm ..... :hmm: Edit; ett set ska mitt manliga brorsbarn få och förmodligen ges ett till mitt manliga gudbarn oxå. Koolaid är snäll han! |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Musei-planerna är skrinlagda då min stora filantropiska ådra tog över och bestämde att de fina(väldigt!)seten ska ges till de nyfjuniga brors- och gudbarnen. |
Tror dig icket...museet kommer vara redo inom ett år.
|
Det har ju blivit lite inne att raka sig med rakkniv. Det är ju inte något som man hastar med en stressig morgon direkt och ärligt så tycker jag det är lite töntigt att skära sig i nyllet(för det kommer du att göra-garanterat)för att det sägs vara lite trendigt.
Har prövat två gånger och det var värdelöst. Gissar på en inlärningsfas som ligger på månader innan alunstiftet och papperslapparna kan läggas undan. |
Sådant måste du nästan anställa en barberare för att utföra..
|
Mycket knivar här ett tag. Återgång till luktagotter.
Jag insåg nu, när jag pyschade mig med I love love, att jag är väldigt, väldigt nöjd med den. http://soderfin.se/images/moshino_ilove_love.jpg |
min doft fram tills jag blev sjuk hette Lagerfeldt
alla andra körde Chorus men jag fick ångest av den doften Lagerfeldt gjorde mig sexig som attan , tyckte jag och några tjejor...:fuck: mycke sånt blev det... sen vetefan vad som hände, jag blev sjuk och Lagerfeldt luktade inte samma längre... så nu kör jag Basic instinct och någon jävligt god Hugo Boss när jag har rakat mig och duttar på den så får jag lust att hångla med min egen spegelbild:rolleyes: oj måste tillägga att när jag var en ung och viril man så polade jag med en brutta som använde blå date och helvette vad gott hon doftade sexig som ett djur skulle jag gå förbi någon som har den doften (finns den fortfarande ?) så skulle jag nu få fjortisstånd... |
Haha! Den doften låg som en våt filt i omklädningsrummet efter gympan, blandat med lukten av svettiga strumpor och utdunstningar från adolescenta pojkkroppar
|
mjo den där drakkar fick jag ärva efter sambons farsa dog
jag vill minnas att den luktade manligt som tusan men jag har inte sett den i en enda affär.. finns den än ? |
Date finns visst. Vi köpte en flarra när jag och mina tjejkompisar åkte på spa-weekend i Tallinn. Behöver jag tillägga att vi var populärast på båda dansgolven (disco och styrdans) och att vi tog över istället för trubaduren i puben? Ska ta ett foto nästa gång jag passerar Datehyllan.
http://www.kicks.se/imagemod/upload/...ze_s_493_0.jpg |
Jo jag vet men inte just den blåa Date Pamela från den tiden jag var tonåring.
|
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:28. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson