![]() |
Gullan - kolla även närmre om han har lurar i öronen (inte knäck)... Han kanske lyssnar på batteribrus eller börsnoteringar. :skamsen: Vet inte vad som är värst men något sattyg till utomkvädesskap har han nog kontakt med.
|
Kan du inte skjuta honom med en bedövningspil och sätta en diskret sändare på honom, kanske ett chip i örat?
:tihihi: (<--- måste använda nya smileysar) Edit: så här http://www.cls.fr/images/argos/wildlife/polar_bear.jpg |
Funderar på att mappa upp en vektorgraf över hans kutryggighet; den ser ut att bli värre och värre.
Men jag orkar nog inte. :yawn: |
Ja, han blir krummare och krummare. Borde vara utvilad efter sommaren kan man tycka. Uppförsbackar tar på krafterna när man blir en gammal man.
|
han kanske inte riktigt hann ladda batterierna under semestern.
Eller också har han ingen semester. En sådan som sparat 1500 semesterdagar. |
Citat:
|
Jaha?
När utökas spaningarna? Jag har meddelat att jag står till tjänst med vissa "promenera bakom gubben med hund" -tjänster. |
Lever han? Vad gör han?
Updatera oss! |
Gubben lever. Jag såg honom i förra veckan. Han har bytt till svart jacka och jag tyckte faktiskt att han hade en svart portfölj också, såg ut som en sån där 80-talig dokumentportfölj typ Cavalet. Fast det är på så långt håll att jag egentligen inte har en aning.
|
*slumpbump*
Hur går det med den mystiske mannen? Syns han fortfarande till? :unsure: |
Jag har inte haft tid att titta men jag funderade på honom i veckan. Han kanske är så himla gammal att han gått i pension nu! Ska hålla korpgluggarna öppna och försöka vara på utkiksplatsen när han förväntas passera.
|
Citat:
Är inte det här det klassiska 'byta-dokument-med-cyklist-knepet'??? Det som alla KGBagenter tidigt får lära sig. |
Hahahahaa detta fann jag vara en mycket rolig iakt(t?)agelse.
|
"Var tog den lilla lilla gubben väääägen? Ingen som vet? Ingen som vet?" *sjunger lite*
|
Jag har faktiskt inte sett honom alls och inte min kollega heller. Jag frågade henne häromveckan om hon sett gubbisen. :\ Han kanske är död? Eller pensionerad?
|
Han har naturligtvis åkt dit för företagsspionage.
Nu sitter lilla gubben i finkan, om han inte hann fly till Kina innan... |
Hmmm men det bådar inte gott... :unsure:
|
Det är inte utan att man undrar vad som har hänt med mannen i den vita jackan.
|
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:02. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson